در زمینه خرید و فروش خشکبار، پخش عمده انجیر خشک به دو صورت با واسطه یا بدون واسطه صورت میگیرد. اگر در خرید و فروش هر محصول، از طریق واسطه ها به آن محصول دست یابیم، مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتر، به دلیل پرداخت سود به واسطه ها هستیم.

اگر بتوانیم برای خرید عمده خود به مراکز پخش عمده انجیر خشک به صورت مستقیم دست یابیم، سود دلالان از میان برداشته شده و علاوه بر اینکه میتوانیم محصول را با قیمت پایین تر تهیه کنیم، قادریم آن را با سود کمتر از رقبا، در اختیار مشتریان گذاشته و به فروش برسانیم.

زمانی که کیفیت محصول بالا و قیمت آن معقول باشد، برند و نام ما در ذهن مشتریان حک شده و میتوانیم به راحتی نام نیک از خود در بازار به جای بگذاریم.پخش عمده انجیر خشک بدون واسطه چگونه است؟

پخش عمده انجیر خشک بدون واسطه چگونه است؟

همانطور که میدانید ایران در رده پنجم تولید کنندگان انجیر در دنیا قرار دارد. این جایگاه نشان از وفور باغات انجیر در کشور است که در عرصه تولید انجیر خشک هم فعالیت دارند.

صادرات ایران نیز با توجه به مشکلاتی که کشورمان در این زمینه دارد، در رده پانزدهم دنیا میباشد. اگر چه نسبت به تولید انجیر ارز آوری کمی داریم، اما میتوان به این نتیجه رسید که تولیدات انجیر خشک در ایران بسیار بالا است که مازاد آن به سایر کشورها ارسال میگردد.

از مطالب بالا استنباط میشود که میتوان به راحتی به منابع پخش عمده انجیر خشک کشور دست یافته و به جای خرید محصولات از واسطه ها با قیمت بیشتر، سفارش خود را در حجم های خرد و کلان از باغات و تولید کنندگان عمده ی این محصول دریافت نمود.روشهای دستیابی به تولید کنندگان انجیر خشک در کشور

روشهای دستیابی به تولید کنندگان انجیر خشک در کشور

به دو روش حضوری و اینترنتی میشود به مراکز توزیع و پخش عمده انجیر خشک دست یافت. از آنجایی که رفت و آمد به مناطق مختلف و شناخت باغداران کار سختی است، دست یافتن به این مناطق از طریق اینترنت به راحتی، بدون فوت وقت و صرف انرژی، امری آسان بوده و بهترین محصولات ایران را برای مصرف یا توزیع تهیه اختیار همگان قرار میدهد.

همانطور که میدانید،قیمت عمده انجیر خشک از توزیع کنندگان انجیر استهبان و سایر مناطق ایران، امکان شخصی سازی برند را برای همگان امکان پذیر میکند. زیرا با تامین شدن به موقع انجیر از طریق درگاه های اینترنتی، راه اندازی کسب و کار خود به صورت مجازی و بازاریابی آسان تر میشود. از راه های کسب درآمد این روزها ، واسطه گری بین مراکز پخش عمده انجیر خشک و مصرف کنندگان خرد آن است.

در صورتی که بتوانید به صورت بهداشتی با ضمانت خدمت به اعتبار برند خود کمک کنید، مراکز پخش عمده انجیر خشک در ایران، از جمله باغات استهبانات، بهترین مرکز برای تامین انجیر خشک کشور در سطح کوچک یا وسیع می باشد.پخش عمده انجیر خشک

خواص انجیر خشک درجه یک استهبان

انجیر خشک در خود ویتامین های زیادی دارد از جمله کلسیم و آهن که برای پوکی استخوان و کمخونی بسیار مفید میباشد . انجیر شل کننده مدفوع و باز کننده روده ها میباشد.

و درمان کننده یبوست میباشد کسانی که مشکلات روده دارند حتما از انجیر خشک و آب انجیر استفاده کنند البته فقط انجیر های کوهی مصرف کنند که در استان فارس در جهرم خفر و استهبان مورد تایید است و آب هوایی خوب و خاکی حاصلخیزی دارد که بهترین انجیر ها را در این کوهها به ثمر مینشیند که با قیمتی باورنکردنی و رقابتی در سایت انجیر تک برای شما خریداران آماده و ارسال میکنیم.

خرید انجیر خشک از سایتanjirtak.irبه چه صورت است.

اگر شما میخواهی انجیری تازه و خریدی مستقیم از باغدار داشتع باشید ما محصولی کاملا گوشتی در سایز های مختلف وبدون هیچ گونه خرابی برای شما آماده کرده ایم تا با خیالی راحت خرید خود را با ارسال سریع انجام دهید که دیگر نخواهید با قیمت گران النجیر خشک تهیه کنید و پشیمان شوید . برای خرید خرده و عمده کافیست با مشاوران ما درواتساپ در ارتباط باشید یا برای