انجیر ارگانیک یا به طور کلی محصول ارگانیک به محصولی گفته میشود که در طول رشد آن برای حفاظت از محصول از مواد سمی یا کودهای مضر شیمیایی استفاده نشده و میوه به صورت طبیعی بدون آفت به رشد برسد.

خرید انجیر ارگانیک نیز مانند سایر محصولات کشاورزی طبیعی ، مورد تقاضای بسیاری از افراد و کشورهای دنیا قرار گرفته است و همگان به دنبال مصرف محصولاتی هستند که بدون آفت یا کود شیمیایی و مواد افزودنی تولید میشوند.

خرید انجیر ارگانیک خشک، از فروشگاه های معتبر باعث جلوگیری از بیماری در طول زمان میشود. در برخی از فروشگاه های ارائه دهنده خشکبار برای نگهداری بیشتر این محصول از مواد نگهدارنده مثل متیل بروماید استفاده می شود که این ماده سرطان زا بوده و با مصرف این میوه پر فایده در طول زمان، سم به کار رفته در آن باعث از بین رفتن خاصیت آن و بروز نتایج معکوس بر ضد سلامتی بدن میشود.خرید-انجیر-ارگانیک2

فواید انجیر ارگانیک

به دلیل تولید بالای انجیر خشک در ایران، اکثر محصولات ارائه شده در بازار ارگانیک بوده و برای سلامتی مفید میباشد. این میوه سرشار از سروتونین بوده و برای درمان افسردگی بسیار مفید میباشد.

از دیگر فواید خرید انجیر ارگانیک، استحکام استخوان ها و تامین کلسیم بدن در سنین مختلف است. به دلیل فیبر بالا برای هضم مواد غذایی مفید بوده و بهتر است در سنین بالا در رژیم غذایی گنجانده شود.

انجیر های تازه و ارگانیک بسیار خوش طعم بوده و مزه ای عالی دارند و بهتر است با اتصال به مراکز فروش معتبر مجازی یا حضوری حجم بیشتری از این محصول را با قیمت بهتر و مناسب تر خریداری نمایید.فواید انجیر ارگانیک

خرید انجیر ارگانیک استهبان

یکی از مناطق ایران که به انجیر خشک معروف است، استهبان واقع در استان فارس میباشد. بیش از دو سوم این منطقه زیر کشت انجیر خشک واقع است که به دلیل رشد نژاد متناسب با آب و هوای منطقه استفاده از کودهای شیمیایی برای نگهداری انجیر به درخت نیاز نبوده و محصولات آن بدون سموم مضر به رشد میرسد.

خرید انجیر ارگانیک از استهبان به دو صورت حضوری و مجازی امکان پذیر است که روش خشک کردن محصولات این منطقه باعث محبوبیت انجیر استهبان نسبت به سایر انجیرهای تولید شده در ایران و جهان شده است.

تولید کنندگان این منطقه، اجازه میدهند انجیر به درخت زیر نور خورشید و در جریان طبیعی هوا خشک شود که این امر باعث مغذی شدن بیشتر انجیر خشک نسبت به زمانی میشود که از درخت جدا شده و خشک میشود.خرید-انجیر-ارگانیک درجه 1

خرید محصول ارگانیک چگونه است

 برای خرید این محصول حتما با ما در ارتباط باشید