در بازار خشکبار با انواع آجیل طبیعی و بسته بندی های کارخانه ای روبرو هستیم. از آنجایی که محصول انجیر در ایران به وفور کشت میشود، نیاز به کارخانه انجیر خشک اعلا برای تولید فرآورده های مختلف بسیار احساس میشود. در ایران برندهای مختلفی به این کار مشغول هستند و ما در بازار انواع بسته بندی انجیر با برندهای مختلفی را شاهد می باشیم.
در کارخانه انجیر خشک اعلا، به وسیله دستگاه های مکانیزه به صورت بهداشتی انجیرها دسته بندی شده و با گرید های مختلف توزیع میشوند. مدل دیگر خرید و فروش انجیر ، به صورت فله یا عمده است.

دانه های مختلف انجیر در سایز و رنگ های متفاوت به صورت درهم خرید و فروش میشوند. چیزی که در حین خرید عمده باید مورد توجه خریداران قرار گیرد، اعتبار برند یا فروشنده میباشد. در صورتی که این اعتبار تامین نشود، علاوه بر ضرر مالی خریدار ، اعتبار برند و سلامتی افراد نیز تحت تاثیر قرار میگیرد.Mohammad Shoja

خرید مستقیم انجیر یا خرید با واسطه؟

در بازار کسب و کار با دو مدل خرید روبرو هستیم که خرید مستقیم و خرید با واسطه از جمله اینهاست. کارخانه انجیر خشک اعلا تولید کننده حجم زیاد انجیر خشک میباشد. در صورتی که فروش را با واسطه انجام دهد، این امر خود را در افزایش قیمت و سود کاذب محصول نشان میدهد.

در نقطه مقابل اگر کارخانجات تولیدی محصول خام را با واسطه از تولید کننده خریداری کنند، مجبور به پرداخت قیمت بیشتری خواهند بود. در نتیجه انجام معامله بدون واسطه، دلالان را از میان برداشته و سود کاذب محصول را کاهش میدهد.
خرید مستقیم از کارخانه انجیر خشک اعلا از سراسر کشور برای همگان این فرصت را ایجاد میکند که با قیمت یکسان خرید خود را انجام دهند. بدون صرف وقت و هزینه جهت رفت و آمد به کارخانه برای خرید مستقیم، میتوانند به صورت اینترنتی خرید خود را انجام داده و آن را در محل مورد نظر تحویل بگیرند.Mohammad Shoja

فرآورده های تولیدی کارخانه انجیر خشک اعلا

انجیر تازه را نمی توان مدت زمان طولانی نگهداری کرد. در نتیجه آن را تبدیل به فرآورده های مختلف میکنند و از آن در طول سال و زمینه های مختلف استفاده می نمایند. عمده انجیر کشور در کارخانه انجیر خشک اعلا تبدیل به میوه خشک میشود. موارد دیگری که به وسیله انجیرها تولید میشود، مربا ، کمپوت و شیرینی میباشد.
کارخانجات مختلفی اقدام به تولید محصولات متنوع با میوه انجیر میکنند. قنادی از دیگر صنایع خریدار انجیر تازه و انجیر خشک است. جهت تولید کمپوت، مسقطی و مربا ، بهترین شیوه خرید ، خرید مستقیم از بین انجیرهای خشک فله میباشد.Mohammad Shoja