قیمت فروش انجیر خشک تاثیر به سزایی در جلب و نگهداری مشتری دارد. جهت ارزان فروختن محصول با کسب سود لازم، ضروری است که خرید از محل و منبعی معتبر و بزرگ صورت گیرد. خرید و فروش این روزها، به دو صورت عمده و حضوری انجام میشود.

علاوه بر عمده فروشان سطح شهر، با فروشندگان و برندهای مختلف اینترنتی نیز روبرو هستیم. انتخاب محل خرید تاثیر به سزایی در قیمت خرید و قیمت فروش میگذارد. به دلیل تولید بالای انجیر در کشور ایران، همچنین رقابت شدید فروشندگان دو حوزه، دو عامل قیمت و کیفیت می تواند تاثیر زیادی در تعداد مشتریان یک برند داشته باشد.

خرید اینترنتی بسیار راحت تر از خرید حضوری است و خرید حضوری برای کسانی که از برند مورد نظر شناختی ندارند، بسیار مطمئن تر از خرید حضوری است. قیمت فروش انجیر خشک در خرید حضوری و اینترنتی متناسب با تعداد واسطه های معامله تعیین میشود. هر چه تعداد واسطه ها کمتر باشد، قیمت مناسب تر تعیین میگردد.قیمت-فروش-انجیر-خشک-استهبان

خرید مستقیم یا خرید با واسطه انجیر

بسته به اینکه از کدام شهرستان می خواهید به خرید انجیر از چه شهرستانی اقدام کنید، می توانید بین دو خرید مستقیم اینترنتی و حضوری انتخاب کنید. قیمت فروش انجیر خشک در بین سایت های اینترنتی بسیار مناسب تر از خرید های حضوری است.

علت آن امکان مقایسه شما از بین بیشمار محصول با سایز و رنگ های مختلف میباشد. اما در یک فروشگاه با مساحت محدود تنها شاهد گزینه های اندکی از نژادهای انجیر خواهید بود. شما در حین خرید نمیتوانید قیمت فروش انجیر خشک را با سایر فروشگاه ها مقایسه نمایید.

در نتیجه خرید از فروشگاه های معتبر اینترنتی میتواند به نفع شما تمام شود. به طور کلی خرید مستقیم از فروشگاه های اینترنتی این امکان را برای خریدار فراهم می کند که بدون واسطه به محصولات سراسر کشور دست یابد. هر چه تعداد واسطه ها در بین خریدار و فروشنده کمتر باشد، قیمت پرداختی کمتر تعیین خواهد شد.قیمت-فروش-انجیر-خشک-استهبان-فارس

قیمت فروش انجیر خشک کارخانه ای یا فله از باغدار

خرید از کارخانجات به معنای خرید انجیر خشک بهداشتی در بسته بندی های خرد یا کلان میباشد. زمانی که انجیر از باغ به کارخانه انتقال می یابد به دلیل عملیاتی که روی دانه ها انجام میشود، قیمت فروش انجیر خشک اندکی افزایش می یابد. اما خرید از باغدار به دلیل طبیعی بودن محصولات مورد سلیقه برخی از خریداران است.

به این دلیل که نحوه خشک شدن آن زیر نور خورشید و در جریان طبیعی هوا است، این عامل در طعم میوه تاثیر به سزایی دارد. خشک شدن در کارخانه ممکن است با مواد مختلف و آون های حرارتی به صورت سریع صورت گیرد که این امر در طعم میوه تاثیر میگذارد. خرید از کارخانه یا باغدار انتخاب خود مشتریان است که در قیمت محصول و کیفیت و سایز بندی آن، همچنین بهداشتی بودن آن تاثیر میگذارد.