وقتی کشوری تولید کننده یک محصول باشد، افراد بسیاری به صورت مستقیم و غیر مستقیم میتوانند اقدام به فروش آن محصول کرده و با ساخت برند مخصوص خودشان به صورت فیزیکی یا آنلاین به شروع کسب و کار مخصوص خود اقدام کنند.

یکی از بهترین راه های کسب درآمد از طریق فروشگاه های فیزیکی و آنلاین، پخش انجیر خشک استهبان است. به دلیل تولیدات عمده باغداران منطقه استهبان، و توزیع آن به صورت فله در سایر شهرستانهای ایران و کشورهای دنیا، میتوان شغل خود را به عنوان یکی از توزیع کنندگان انجیر خشک استهبانات آغاز نمود.

همانطور که میدانید، پخش انجیر خشک استهبان به دو صورت عمده و بسته بندی در داخل و خارج از کشور انجام میشود. اگر برند سازی و بسته بندی روی محصول صورت گیرد، ارزش افزوده ی آن افزایش یافته و میتوان برند خود را به سایر مناطق ارسال کرده و ارزش آوری بیشتری به دست آورد.

در حالی که فروش عمده علاوه بر اینکه فرصت را برای رقبای خارجی برای برندسازی و کسب سود مهیا میکند، میزان ارزآوری کشور را به شدت کاهش می یابد.پخش انجیر خشک استهبان

پخش انجیر خشک استهبان با برند شخصی

برای پخش انجیر خشک استهبان با برند شخصی نیاز به اتصال بدون واسطه به یک منبع معتبر یا باغداران و تولید کنندگان عمده انجیر استهبان است. شرکت های بازرگانی خرید و فروش منطقه استهبان ، معتبر ترین مراکز برای خرید فروش های آنلاین و از راه دور می باشد.

با تهیه عمده محصول در گرید های مختلف می توان ، محصولات خود را با قیمت های متفاوت به فروش رساند. بهداشت، تازگی، تعهد و ضمانت خدمات از جمله مواردی است که در پخش و فروش انجیر با برند شخصی باید به آن دقت کرد. پخش انجیر خشک استهبان در تمامی فصول سال انجام می شود که علت این امر گستردگی تولیدات و محصولات باغات این منطقه میباشد.

به راحتی با ثبت سفارش از طریق شرکت های مخصوص پخش انجیر خشک، میتوان حجم مورد نیاز از این خشکبار پر خاصیت را در محل زندگی خود در دسترس داشت.خش انجیر خشک استهبان با برند شخصی

پخش انجیر خشک استهبان با قیمت های مختلف

قیمت انجیر خشک با هر برند و در هر نژادی با توجه به تازگی، اندازه و یکدستی بسته بندی آن تعیین میشود. هر چه انجیر یک باغ درشت تر، سفید تر و شیرین تر باشد، نسبت به سایر سایزهای انجیر، قیمت بالاتری خواهد داشت.

اما در راس همه ی انجیر ها از هر نژاد و شهری، انجیر استهبان قرار دارد که شهرت و آوازه ی آن به سایر کشورهای دنیا نیز رسیده و کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای آسیای شرقی نظیر، چین ، ویتنام، ژاپن و حتی کشورهای اروپایی از متقاضیان این انجیر خوش طعم می باشند.

در پخش انجیر خشک استهبان، قیمت انجیرهای گرید AAA از درجه های AA، درجه A و درجه AB بیشتر می باشد زیرا اکثر دانه های آن خندان، سفید و درشت است.پخش انجیر خشک استهبان با قیمت های مختلف

خواصی که در انجیر خشک استهبان دیده شد

انجیر خشک در کل جهان شناخته شده است و مورد ازمایش قرار گرفته و توانسته به تنهایی بسیاری از بیماری های بدن انسان را درمان کند. انجیر درمان کننده یبوست است یعنی افرادی که دچار بیماری های روده و سرطان روده میشوند اگر از سن پایین انجیر خشک مصرف کنند هرگز دچار این بیماری های خطر ناک نمیشوند که دیگر لازم به جراحی نباشد .

هنوزم دیر نشده اگر دچار بیماریهای همچون پوکی استخوان و یبوست و سرماخوردگی و بیماری های میکربی شده اید کافیست روزانه حداقل 4عدد انجیر خشک یا بصورت آب انجیر بخورید تا از شر این بیماری ها راحت شوید و مشکلات ضعف عضلانی و ریزش می شما هم حتی برطرف میکند .

برای خرید انجیر خشک استهبان بصورت عمده و خرده و کیفیت عالی و تضمینی و قیمتی رقابتی کافیست با ما در ارتباط باشید.