بسته به خشک یا تازه بودن انجیر، قیمت انجیر کیلویی به ازای هر کیلو محصول متفاوت تعیین میشود. هزینه میوه های خشک یا به طور کلی خشکبار به دلیل ارزش غذایی بالایی که دانه های میوه دارد، بیشتر تعیین میشود. قیمت هر کیلو انجیر بسته به ویژگی هایی که میوه دارد، متفاوت تعیین میگردد.

هنگام خرید اگر مشخصات محصول را بدانید، بهتر و مطمئن تر میتوانید نسبت به پرداخت وجه و انتخاب میوه اقدام نمایید. برای خرید انجیر تازه باید در تابستان از فروشگاه های سطح شهر یا فروشگاه های اینترنتی خرید خود را انجام دهید.

قیمت انجیر کیلویی بسته به سایز و نژاد و رنگ میوه متفاوت میباشد. اگر برای مصرف روزانه خواهان انجیر هستید، می توانید آن را از فروشگاه های سطح شهر با هر قیمتی خریداری نمایید. اما اگر جزء تولید کنندگان فرآورده های انجیری هستید، لازم است خرید را با قیمت مناسب از فروشگاه های معتبر انجام دهید.قیمت-انجیر1-کیلویی

فرآورده های حاصل از انجیر

به طور کلی این روزها خرید و فروش به صورت اینترنتی با امکانات مجهز، رایج شده است. اگر بتوانید به منابع تولید انجیر در سراسر کشور وصل شوید، میتوانید با قیمت انجیر کیلویی، مناسب تر تولیدات خود را تهیه کنید. قیمت انجیر کیلویی خشک به مراتب از قیمت انجیر کیلویی، تر و تازه بیشتر میباشد.

با توجه به حجم تولید بالای کشور در این زمینه ، شما می توانید به یکی از تولید کنندگان انجیر خشک در ایران تبدیل شوید. با سفارش انجیر تازه از باغات سراسر کشور نظیر استهبان می توانید میوه را خشک کرده با قیمت بالاتر با برند خاص خود به فروش برسانید.

از دیگر فرآورده هایی که میتوانید با انجیر تازه یا خشک تولید کنید و به فروش برسانید موارد روبرو میباشد. سرکه انجیر، آرد و پودر انجیر ، انجیر خشک حاصل از میوه تازه، مربا، مارمالاد ، مسقطی، شربت و انواع شیرینی جات از این دست محصولات میباشند.قیمت-انجیر-خشک--کیلویی

عوامل تاثیر گذار در قیمت انجیر کیلویی

بعد از تعیین محل خرید انجیر تازه و خشک لازم است عوامل تاثیرگذار در قیمت انجیر کیلویی را بدانید. سایز میوه و طعم و مزه آن از مهمترین عوامل تعیین قیمت انجیر میباشند. برای مثال انجیر استهبان به دلیل درشت، شیرین و خوش مزه بودن محصولات این منطقه در صدر لیست خرید و فروش انجیر قرار دارد.

بیش از دو سوم مساحت زمین های این منطقه به کشت انجیر اختصاص دارد. میتوانید برای تولید فرآورده های مختلف یا بسته بندی انجیر خشک با برند خود، این محصول را در فصل مناسب سفارش داده و تولیدات خود را با قیمت مناسب تر به بازار عرضه کنید. رنگ روشن میوه در خشک کردن انجیرهای شکیل تر و گرانتر تاثیر می گذارد. از انجیرهای فله یا ضایعاتی میتوانید برای تولید سرکه استفاده کنید. انجیرهای گنجشک خورده که ظاهر ناسالم و طعم بی نظیر دارند، میتوانند برای تولید آرد و پودر انجیر مناسب باشند.قیمت-انجیر-کیلویی