از جمله مناطقی که در ایران در زمینه خرید و فروش انجیر، جز پر فروش ترین ها قرار دارد، شهر استهبان است. قیمت انجیر درجه یک استهبان متناسب با کیفیتی که محصولات این منطقه دارند، تعیین میشود. میوه هایی که از نهال انجیر استهبان حاصل میشود،

دانه هایی شیرین، آبدار و بدون آفت است. برای خشک کردن مناسب است، زیرا هم بافت خوبی دارد و هم از آب کافی برخوردار میباشد. مدت زمان طولانی به درخت مانده و از خاک و نور خورشید به اندازه کافی بهره مند میشود. همانطور که میدانید یکی از عواملی که سبب افزایش قیمت انجیر درجه یک استهبان شده است، ارگانیک بودن آن میباشد. انجیر استهبان از جمله نژادهای برتر ایران است که به دلیل اصلاح نژاد شدن نهال آن، بسیار با کیفیت میباشد.

خرید انجیر استهبان به صورت حضوری

به هر فروشگاهی که در سطح شهر مراجعه می کنید تا انجیر خشک خریداری نمایید، با نام پر آوازه انجیر استهبان روبرو میشوید. قیمت انجیر درجه یک استهبان نسبت به سایر نژاد ها بیشتر است و در فروشگاه های مختلف سطح شهر مجبور به پرداخت هزینه بیشتری برای خرید آن خواهید بود.

اگر متقاضی حجم بالایی از انجیر هستید و دوست ندارید هزینه گزافی برای آن پرداخت کنید، میتوانید سفارش خود را به صورت مستقیم خریداری کنید. هر چه واسطه بین خریدار و فروشنده بیشتر شود، سودی که روی قیمت اصلی محصول قرار میگیرد، بیشتر خواهد بود. پس برای خرید عمده انجیر از هر نژادی میتوانید با تولید کننده اصلی آن ارتباط گرفته و خرید را با قیمت مناسب تر انجام دهید.قیمت-انجیر-درجه-یک-استهبان

قیمت انجیر درجه یک استهبان – خرید اینترنتی

باغات فراوانی در منطقه استهبان به کار کشت و تولید انجیر مشغول هستند. به دلیل تولید بالای انجیر در این شهرستان قیمت انجیر درجه یک استهبان بسیار مناسب تعیین میشود، اما به دلیل محبوبیت بالایی که دارد نسبت به سایر محصولات کشور در رده بالاتری از ارزش مالی قرار میگیرد. در نتیجه کسانی که تولید کننده فرآورده های مختلف از انجیر هستند، میتوانند حجم سفارشی خود را از تولیدات این شهر سفارش دهند.

هر چه فاصله خریدار از فروشنده بیشتر شود، به ازای قرار گیری واسطه های مختلف بر سر راه معامله، سود مضاعف بر محصول بالا رفته و برای حذف واسطه ها بهتر است با خریدار اصلی ارتباط بگیرید. قیمت انجیر درجه یک استهبان به صورت روزانه در سایت های خرید و فروش انجیر تعیین و به روز رسانی میشود. نمیتوان عدد ثابتی را برای محصولات اعلام نمود. اما با تماس با پشتیبانی سایت های تخصصی ارائه دهنده انجیر خشک، میتوانید از قیمت روز بازار مطلع گردید.