در بین محصولات کشاورزی میوه هایی که برای صادرات انتخاب میشوند، از ویژگی های خاصی برخوردار هستند. فروش انجیر صادراتی نیز با تمهیدات ویژه ای صورت می پذیرد. انجیر میوه ای پرخاصیت و مغذی است که به صورت تازه و خشک مصرف میشود. در اواخر فصل بهار تا اواخر تابستان میوه انجیر به صورت تازه به فروش میرسد. ایران قادر به تامین نیاز کشور و سایر کشورها به انجیر میباشد.

فروش انجیر صادراتی به صورت تازه به سایر کشورها به وسیله پیشرفته ترین تکنولوژی ها صورت می پذیرد. همچنین فروش آن به صورت خشک از بهترین محصولات کشور به صورت ارگانیک انجام میشود. معمولا انجیرهای درشت و سالم، و از لحاظ طعم و مزه، انجیرهای بی نظیر، به عنوان انجیرهای صادراتی، به سایر کشورها صادر میشوند.فروش انجیر صادراتی

مقاصد فروش انجیر صادراتی ایران

از آنجایی که شهرستان های مختلف ایران به کار تولید انجیر مشغول هستند، حجم انجیر تولیدی ایران بسیار زیاد است. انجیر در شرایط اقلیمی گرم و خشک به رشد میرسد. نیاز به آب کمی دارد و بسته به نژاد نهال و شرایط اقلیمی دارای شکل و مزه های مختلف میشوند. فروش انجیر صادراتی ایران به کشورهای عربی ، اروپایی و آسیایی صورت می پذیرد.

ایران از لحاظ تولید انجیر در رده پنجم دنیا قرار دارد. از لحاظ صادرات انجیر خشک هم در مرتبه دوم انجیر قرار دارد. انجیرهای خشک ایران به قدری مغذی و با کیفیت هستند که کشور چین، از جمله متقاضیان این محصول از جانب ایران است. چین خود تولید کننده و صادر کننده این محصول به دنیاست اما نمی تواند از انجیر استهبان ایران چشم پوشی کرده و آن را جز اقلام وارداتی خود قرار داده است. کشورهای حوزه خلیج فارس از دیگر متقاضیان این میوه از ایران هستند.فروش انجیر صادراتی استهبان

شهرهای پیشتاز در امر صادرات انجیر

تمامی شهرهای گرمسیری ایران قادر به کشت نهال انجیر و برداشت این محصول در فصل تابستان هستند. اما چیزی که برای صادرات انجیر نیاز است، گستردگی تولیدات میباشد. فروش انجیر صادراتی ایران بیشتر از منطقه استهبان صورت میگیرد. این منطقه در استان فارس واقع است. شرایط آب و هوایی مطلوب، آب کافی و گرمای مناسب هوا، باعث شده این منطقه یکی از بهترین محصولات را داشته باشد.

شهر استهبان توانسته در صدر لیست فروش انجیر صادراتی ایران و دنیا واقع شود. بیش از دو سوم زمین های استهبان زیر کشت نهال انجیر قرار دارد. نهال پیوندی که در این منطقه کشت میشود، توانسته به صورت مقاوم در برابر آفات، انجیر زیادی به صورت سالانه تولید کند. منطقه استهبان تامین کننده نیاز کشور به انجیر خشک بوده و مازاد آن را به سایر کشورها نیز توزیع میکند.فروش-انجیر-صادراتی-استهبان

خواص انجیر استهبان

انجیر خشک استهبان خواص بیشماری دارد به خاطر همین امر صادرات انجیر رونق گرفته و کشورهای همسایه استقبال زیادی میکنند. انجیر درمان کننده :

  • یبویت
  • زخم معده
  • سرماخوردگی
  • چاق کننده
  • تقویت سیستم ایمنی
  • درمان کننده بیماریهای جنسی . ....

جهت خرید انجیر خشک استهبان و پودر انجیر خشک به قیمت عمده انجیر وبرای استعلام از قیمت روز انجیر خشک استهبان با ما در ارتباط باشید.