انجیر زرد در بین سایر انجیرهای با رنگ های سبز و سیاه محبوب تر میباشد. فروش انجیر زرد در قالب نهال، میوه تازه و انجیر خشک بیش از سایر دسته ها صورت می پذیرد. انجیر زرد به این دلیل که دارای طعمی شیرین و پوستی نازک است بسیار خواستنی میباشد.

انجیرهای سبز معمولا دانه دار بوده و انجیرهای سیاه دارای طعمی ترش مزه هستند. به همین دلیل انجیرهای زرد رنگ به صورت تازه بیشتر خریداری شده و برای خشک کردن بسیار بهتر میباشد. انجیرهای زرد بی دانه بوده و طعم بی نظیری دارند.

حتی سایزهای درشت آن نیز از طعم بهتری نسبت به انجیرهای سبز و سیاه برخوردار هستند. فروش انجیر زرد در اکثر شهرستان های ایران در فصل تابستان صورت می پذیرد. زیرا کشور ایران یک کشور گرمسیری است و برای رشد انجیر مناسب میباشد.فروش-انجیر-زرد

فروش انجیر زرد به صورت خشک

معمولا انجیرهای زرد را به دو صورت تازه و خشک به فروش میرسانند. فروش انجیر زرد به صورت تازه از اواخر بهار شروع شده و تا اواسط پاییز ادامه دارد. تنها بخشی از میوه ها خشک میشوند و خشک شده این میوه ارزش غذایی بیشتری دارد. فروش انجیر زرد به صورت خشک در تمامی طول سال امکان پذیر است.

ایران کشوری خودکفا در تولیدات انجیر خشک است. پس به صورت حضوری و اینترنتی می توان انجیر خشک با نژادهای مختلف را خریداری نمود. روش های خشک کردن انجیر زرد در شهرهای مختلف متفاوت است. برای مثال در اکثر مناطق میوه را در برابر نور خورشید روی زمین پهن کرده و یا آردی کرده و به نخ می کشند. اما در شهر استهبان آن را به درخت، زیر نور آفتاب خشک کرده و به فروش میرسانند.فروش-انجیر-زرد-استهبان

فروش اینترنتی انجیرهای خشک و تازه

امروزه روش خرید و فروش محصولات خوراکی و غیر خوراکی تغییر کرده است. با پیشرفت تکنولوژی و ماشین های یخچال دار میتوان به خرید و فروش انجیر زرد از راه دور اقدام نمود. مسلما با خرید انجیر از مناطقی که این میوه در آنجا به وفور رشد میکند، میتوان حجم سفارشی خود را با قیمت مناسب تری خریداری نمود.

چیزی که در خرید های اینترنتی باید به آن دقت کرد، نحوه ارسال میوه ها به شهرستان های دور میباشد. برندی که خرید از آن انجام میشود باید انجیرها را ضمانت کرده و تمهیدات لازم برای تازه رساندن میوه به مشتری را داشته باشد. فروش انجیر زرد به صورت خشک نیز از راه دور صورت میگیرد.

برای مثال میتوان به جای خرید دانه ها از عمده فروش ها با واسطه بیشتر، خرید را از طریق اینترنت از فروشگاه های معتبر سطح کشور انجام داد. برای مثال خرید انجیر از استهبان بدون واسطه به مراتب مناسب تر از خرید این میوه از واسطه ها میباشد.فروش-انجیر-زرد-استهبان-1