فروش انجیر در اصفهان، مانند سایر میوه های خشک در این شهر، در انواع نژاد و طعم و رنگ صورت میگیرد که امروزه با ظهور اینترنت و فروش اینترنتی، خرید و فروش انجیر در اصفهان، به سهولت از سراسر کشور انجام میشود.

اما لازم است بدانید، در میان انواع انجیر خشک، در فروشگاه های مختلف با قیمت های متنوع، بهترین و با کیفیت ترین انجیرها متعلق به شهرهای کرمانشاه، استهبان و کارون میباشد.

در اکثر باغات کشور ایران، در شهرستان های مختلف انجیر برداشت شده، به روشهای مختلف خشک میشود اما عمده ترین تولیدات انجیر خشک که متقاضی بسیاری از سراسر ایران، تا کشورهای آسیای شرقی و خاورمیانه دارد، انجیر استهبان میباشد.

اگر دقت کنید، بیشتر فروشندگان بزرگ خشکبار را در شهر اصفهان مشاهده می کنید که اکثرا جز صادرکنندگان خشکبار به اقصی نقاط کشور و سایر کشورها میباشند. علت این امر ارتباط فروشندگان و کسبه ی اصفهان با تولید کنندگان عمده ی خشکبار در سراسر کشور، از قدیم تا به امروز است.فروش-انجیر-در-اصفهان8

ویژگی های بهترین انجیرهای خشک در فروش انجیر در اصفهان

با توجه به گستردگی میوه های خشک در بازار خشکبار، این سوال مطرح میشود که بهترین محصولات، نظیر انجیر خشک را با چه خصوصیات ظاهری تشخیص داده و خریداری نماییم؟

انجیرهای خشک، با توجه به قطرشان و میزان یکدستی آنها در دسته بندی های مختلف، درجه بندی می گردند. در بازار فروش انجیر  یا سایر شهرستانها، به طور کلی، هر چه انجیر درشت تر، از لحاظ رنگ، دارای ظاهری روشن تر و یکدست تر باشد و طعم آن شیرین باشد، جز دسته ی درجه یک یا سوپر قرار میگیرد.

به دلیل اتصال این میوه ها، به درخت و کامل شدن روند رشد شان، اکثرا خندان هستند و قطر انجیر گرید AAA به طور میانگین، 28 میلی متر میباشد. انجیر در سایزهای کوچکتر نیز در بازار فروش انجیر در اصفهان وجود دارد که در گرید های بعدی دسته بندی میشود. برای مثال انجیر با قطر میانگین 20 میلی متر و 22 میلی متر، در گریدهای AA و A قرار میگیرند که این امر در قیمت انجیر  آنها تاثیر گذار میباشد.فروش-انجیر-در-اصفهان87

خرید انجیر فله بهتر است یا بسته بندی ؟

اگر در مورد تولید کننده ی انجیر خشک یا سایر خشکبار شناخت دارید، میتوانید به خرید انجیر با کیفیت از باغدار به صورت فله اقدام نمایید. اگر این اعتماد وجود ندارد ، با خرید خشکبار فله ممکن است، با محصولاتی تاریخ مصرف گذشته، کرم زده و یا فاقد کیفیت لازم روبرو شوید که نه قادر به مصرف آن باشید و نه قادر به دور ریختن آن، زیرا بابت تهیه آنها هزینه ی زیادی کرده اید. به دلیل صادرات محصولات بازار فروش انجیر در اصفهان، یکی از معتبرترین مراکزی که میتوانید جهت خرید خشکبار خودتان به آن اعتماد کنید، فروشگاه های تولید کننده و یا توزیع کننده انجیر اصفهان میباشد.فروش-انجیر-در-اصفهان 87

انجیر خشک چه خواصی دارا میباشد

انجیر خشک یک غذای کامل و مقوی میباشدکه در بیشتر نسخه های طب سنتی مورد استفاده قرار میگیرید و درمان کننده ی بیماری های سختی مثل زخم معده و یبوست و بیماری های روده و گوارش میباشد.

انجیر خشک برای درمان سرما خوردگی بسیار مفید میباشد شما میتوانید شب 10 تا دونه انجیر رو بزارید تو لیوان و روش آب کنید و صبح ناشتا میل کنید که هم برای بیماری یبوستتون و زخم معده خوبه و هم سرما خوردگی و یک صبحانه مقوی و کامله که مخصوص بچه های مدرسه ای هست که هوششون و سیستم ایمنی بدنشون رو بالا میبره.

خواص انجیر خشک برای پوکی استخوان بسیار خوبه و بدنتون رو خیلی قوی میکنه چون بدن قوی توی مفصل و استخوان بندی قوی هست پس حتما از این میوه خشک ارگانیک و کوهی غافل نشید.

فروش انجیر و پشتیبانی رایگان 

برای خرید انجیر خشک بصورت عمده و خرده حتما با ما در ارتباط باشید وپیامتون رو در واتساپ برای پشتیبان ارسال کنید از اینکه تا آخر با ما بودید متشکریم