تقاضا برای انجیر خشک و تازه استهبان در سراسر ایران و جهان بسیار زیاد است. استهبان منطقه ای است که دو سوم سطح آن زیر کشت انجیر قرار دارد. و جهت پخش و توزیع آن به سراسر کشور فروش انجیر استهبان در تهران به صورت حضوری نیز انجام میشود.

خرید و فروش انجیر خشک در این منطقه به صورت مستقیم نیز صورت میگیرد که به دلیل حذف واسطه ها، با قیمت به مراتب مناسب تر از خرید حضوری برای متقاضیان تمام میشود. فروش انجیر استهبان در تهران به دو صورت عمده و بسته بندی انجام میشود.

قیمت این نوع انجیر نسبت به سایر مناطق ایران به مراتب بیشتر است زیرا کیفیتی که انجیر این منطقه دارد، زبانزد خاص و عام در دنیا میباشد.شرکت انجیر استهبان در تهران

فروش انجیر استهبان در تهران در گرید های مختلف

خرید و فروش انجیر استهبان در تهران در گرید های مختلف صورت میپذیرد که هنگام خرید باید در انتخاب بازرگانی یا فروشگاه مورد نظر دقت فراوان نمود. آجیل و خشکبار از جمله محصولاتی هستند که تازگی و سلامت در آنها بسیار مهم است.

علت این امر رشد آفات و قارچ ها در محیط های مرطوب است. در صورتی که خرید از مراکز بهداشتی و معتبر صورت نپذیرد ممکن است خریداران علاوه بر از دست دادن سرمایه خود، سلامتی خود را نیز تحت تاثیر قرار دهند.

گرید سوپر AAA : این درجه از کیفیت در تمامی دسته های انجیر وجود دارد. فروش انجیر استهبان در تهران، با این گرید، در سایز بالای 24 میلیمتر انجام میشود. در این دسته شما خریدار انجیرهایی خواهید بود که از لحاظ رنگ ظاهری بسیار یکدست بوده و زرد و روشن میباشند. تنها 10 الی 15 درصد از انجیرهای این دسته ممکن است دارای رنگ تیره باشد. علاوه بر موارد بالا لازم به ذکر است، شما با خرید انجیر پرک، باید قیمت بالاتری نسبت به انجیرهای بسته پرداخت کنید.

گرید AA : این گرید برای مناسبت های مختلف و جشن ها با کیفیت بالا خریداری میشود. اندازه ی دانه های آن بین 20 تا 24 میلیمتر است که رنگ دانه های این بسته ممکن است تا 25 درصد رنگ تیره داشته باشد. انجیرهای پرک به انجیر هایی گفته میشود که انتهای آنها باز بوده و درون آنها قابل مشاهده است و بسیار پر طرفدار میباشد.فروش-انجیر-خشک-در-تهران-4 گرید A : این انجیر نسبت به دو دسته بالا سایز کوچکتری دارد اما از لحاظ کیفی مانند دو گرید بالا میباشد. فروش انجیر استهبان در تهران، در حجم های مختلف به سراسر ایران با ضمانت کالا انجام میشود.

خرید و قیمت انجیر فله نیز برای کارخانجات تولید کمپوت، انواع شیرینی ، دسر و مربا توصیه میشود زیرا از لحاظ ظاهری دانه های کوچک و بزرگ و روشن و تیره در یک بسته قرار داشته و این امر در قیمت انجیر تاثیر میگذارد و با قیمت به مراتب پایین تر میتوانند سفارش خود را خریداری کرده و در تولید محصولات به کار ببندند.فروش انجیر در تهران جهت خرید انجیر این محصول کافیست با ما در ارتباط باشید