انجیر تحت برندهای مختلفی در ایران تولید میشود. هر برند بسته به کیفیت و سایزی که دارد دارای قیمت متنوع میباشد. خرید و فروش انجیر در تهران، تمامی محصولات سراسر کشور را شامل میشود. علت آن نقش پایتخت در توزیع محصولات به سراسر کشور میباشد.

میتوان به صورت مستقیم نیز با سایت های عرضه کننده انجیر خشک در هر استان ارتباط گرفت و کار خرید را انجام داد. اما خرید از تهران برای بسیاری از عمده فروشان به صورت جامع صورت میگیرد. خرید و فروش انجیر در تهران به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام میشود.

با توجه به گستردگی حوزه خرید و فروش خشکبار بهتر است قبل از خرید های عمده نسبت به فروشگاه، اطلاعات کافی را استخراج کنید.خرید-و-فروش-انجیر-در-تهران..

خرید و فروش انجیر در تهران در سایزهای مختلف

خرید و فروش انجیر در تهران با توجه به سایز محصول نیز صورت میگیرد. علاوه بر برند های تولیدی در شهرستانهای مختلف کشور، سایز انجیر هم در قیمت محصول تاثیر گذار است. در یک باغ از آنجا که اندازه میوه ها به درخت بسیار متفاوت میباشد باغداران اقدام به دسته بندی محصولات میکنند.

تولیدات یک باغ به صورت ریز، متوسط و درشت دسته بندی میشود و سایر دانه ها به صورت درهم و فله عرضه میشود. صاحبان کارخانجات تولید کننده کمپوت و مربا معمولا خریدار این دسته از محصولات هستند و خرید خود را به صورت فله انجام میدهند.

خرید و فروش انجیر در تهران در گرید های A3 ، A2 و A انجام میگیرد. به ترتیبی که ذکر شد قیمت آن از زیاد به کم کاهش می یابد. علاوه بر آن حین خرید باید به پرک، غنچه و بسته بودن انجیر دقت کنید. انجیرهایی که در مسیر رشد انتهایشان چاک دار میشود، پرک بوده و چون درونشان هویداست قیمت بالاتری دارند. مورد دیگر انجیرهای غنچه است که بین دسته پرک و بسته قرار میگیرد. مورد دیگر انجیرهای بسته هستند که برای خریدشان به صورت عمده باید به اعتبار فروشگاه ارائه دهنده دقت کرد.خرید-و-فروش-انجیر-در-تهران.

خرید و فروش انجیر در تهران به صورت عمده و خرد

از جمله کسانی که در طول سال مخاطب خرید و فروش انجیر در تهران به صورت خرد هستند، گروه های سنی متفاوت می باشند. انجیر خشک برای سالمندان برای رفع یبوست، تامین کلسیم و کاهش کلسترول و کنترل دیابت بسیار مناسب میباشد.

مورد دیگر زنان هستند که مستعد کم خونی میباشند. به دلیل خواص موجود در آن فشار خون را درمان کرده و در مواردی آن را کاهش میدهد. از آنجایی که دانش آموزان متابولیسم بالایی دارند، به جای مصرف غذای زیاد و افزایش وزن بهتر است از انجیر خشک به عنوان میان وعده استفاده کنند. ورزشکاران دیگر گروه های مصرف کننده هستند که برای کسب انرژی می توانند روزانه انجیر و خشکبار مصرف کنند.

خرید و فروش انجیر در تهران به صورت عمده، مخاطبانی در حد توزیع کنندگان عمده و فروشگاه های اینترنتی دارد. کسانی که میخواهند کار واسطه گری را با برند خود انجام دهند، میتوانند به صورت عمده انجیر را خریداری نمایند.

دریافت لیست قیمت انجیر خشک

خرید-و-فروش-انجیر-در-تهران