خرید انجیر خشک در قزوین مانند سایر شهرستان های ایران، در تمامی فصول سال امکان پذیر است ولی برای خرید انجیر تازه قزوین باید در فصل تابستان اقدام به خرید صورت گیرد. ایران کشوری است چهار فصل که در منطقه گرم و خشک نزدیک به خط استوا واقع شده است. ایران بهترین مکان برای رشد انجیر است زیرا انجیر یک میوه گرمسیری میباشد.

قزوین در منطقه سردسیری و کوهستانی واقع است که در برخی از مناطق گرمسیری آن در فصل تابستان میوه انجیر رشد میکند. خرید انجیر خشک در قزوین، در دسته های  انجیر فوق پرک، پرک، بسته ، AAA ، AA و A  همچنین به صورت فله و درهم انجام میشود. بهتر است خرید از بازرگانی های معتبر صورت گیرد تا محصولات از لحاظ کیفی قابلیت پیگیری و ضمانت داشته باشند. در صورتی که قصد خرید محصولی از راه دور را دارید بهتر است از مراکز معتبر اینترنتی اقدام به این کار نمایید.خرید انجیر خشک در قزوین ارزان

دسته های انجیر خشک قزوین

زمانی که انجیر تازه در روشهای مختلف آب خود را از دست میدهد، میزان قند و گلوکز آن افزایش یافته و از لحاظ ارزش غذایی در سطح بالاتری قرار میگیرد. یک انجیر خشک به میزان 29 درصد آب، 4 درصد پروتئین و 50 درصد قند و سایر مواد مغذی را دارد. مصرف این میوه به صورت روزانه توسط گروه های سنی مختلف موجب افزایش قوا و بهره مندی فرد از خواص بیشمار این میوه میشود که بنا به این دلایل، فروش انجیر در میان انواع خشکبار توانسته درصد بالایی را به خود اختصاص دهد.

خرید انجیر خشک در قزوین و سایر شهرستانها، در انواع برند و سایز صورت میگیرد که هر چه سایز انجیر بیشتر باشد قیمت آن بالاتر و هر چه نژاد آن بهتر باشد، ارزش غذایی آن بیشتر خواهد بود. از آنجایی که در ایران در هر شهرستان باغات انجیر وجود دارد، در فروشگاه های خشکبار می توان انجیر خشک را از هر شهر با هر اندازه و قیمتی تهیه نمود.خرید انجیر خشک در قزوین عمده

خرید عمده انجیر خشک از قزوین

به طور کلی بازار هدف این میوه پرخاصیت، مصرف کنندگان روزانه انجیر خشک، صاحبان برند شخصی، عمده فروشان و خرده فروشان میباشد. برای خرید انجیر خشک در قزوین می توان این میوه را در تمامی فصول سال از طریق فروشگاه های اینترنتی در سایزهای مختلف سفارش داده و درب فروشگاه یا منزل تحویل گرفت. بسته های کوچک انجیر خشک، بسته به گرید یا درجه ای که دارند، دارای ظاهر یکدست و یکرنگ بوده و سایز آنها در گریدهای مختلف با هم متفاوت میباشد.

اما در خرید های عمده یا فله انجیر، میتوان با قیمت ارزان تر از انجیرهای خشک با ظاهر و اندازه ای متفاوت و رنگ های متنوع بهره برد و آنرا به مصرف روزانه رساند. به طور کلی برای خرید انجیر خشک در قزوین در گرید های مختلف، میتوان با توجه مناسبت یا مراسمی که قرار است انجیر در آن صرف شود، خرید را انجام داد. گرید های فوق پرک، پرک، در سایز 3A دارای رنگ یکدست بوده و از سایز 2A به پایین، درصدی از رنگ های تیره به انجیر اضافه میشود.خرید انجیر خشک در قزوین عمده شما میتوانید برای قیمت انواع انجیر خشک استهبان و مستقیم از باغدار با ما در ارتباط باشید.