یکی از پر فروش ترین مواد غذایی در ایران و جهان، خشکبار و آجیل میباشد. به دلیل فواید بیشماری که خشکبار و مغزها دارند، خرید و فروش این مواد غذایی در سراسر دنیا به وفور صورت میگیرد.

از رایج ترین و محبوب ترین میوهها که در دسته آجیل های شیرین و میوه های خشک قرار میگیرد، انجیر خشک است که توسط تامین کنندگان انجیر در ایران، به سراسر کشور و دنیا صادر میشود.

انجیر خواص بسیاری دارد که به دلیل از دست دادن آب میوه و خشک شدن آن، میزان قند و انرژیش افزایش یافته و با حجم کمتری از این میوه میتوان به انرژی بالایی دست یافت. در حالی که برای به دست آوردن همان میزان انرژی از میوه تازه، باید تعداد بیشتری از آن را مصرف کرد.تهیه آجیل شب یلدا از تامین کنندگان انجیر کشور

تهیه آجیل شب یلدا از تامین کنندگان انجیر کشور

بازار خشکبار متقاضیان زیادی دارد که در شب یلدا که طبق رسم و رسومات ایرانیان باستان، این شب جشن گرفته میشود، تقاضای توزیع کنندگان از تامین کنندگان انجیر کشور در بالاترین مقدار خود قرار میگیرد. هر کس به پخش کنندگان اصلی این محصول دسترسی یابد، میزان میوه ی بیشتری را با میتواند با قیمت کمتری تهیه کند.

تنها قیمتی که تامین کنندگان انجیر، هنگام توزیع میوه برای آن تعیین میکنند مهم نیست، مهم ترین عامل در فروش خشکبار، کیفیت محصول است. برای دسترسی به انجیر خشک تازه و با کیفیت، بدون آفت و طعم ماندگی باید، با تامین کنندگان انجیر معتبر ارتباط برقرار کرد.امین کنندگان انجیر استهبان

تامین کنندگان انجیر استهبان

اگر گذرتان به بازار خشکبار و فروشگاه های مختلف افتاده باشد، به این امر واقف شده اید که بهترین و با کیفیت ترین انجیر های خشک مربوط به منطقه استهبان است.

این منطقه در استان فارس واقع است که بیش از دو سوم از زمین های کشاورزی آن زیر کشت انجیر قرار دارد. نژاد این انجیر به گونه ای است که برای خشک شدن بسیار مناسب میباشد.

تامین کنندگان انجیر استهبان و به طور کلی سایر انجیرها، آنها را در دسته بندی های مختلف با گرید های متفاوت قرار داده و با قیمت های مختلف در بازار عرضه میکنند. انجیر استهبان علاوه بر اینکه نسبت به سایر انجیرها ، قیمت بالاتری دارد، از کیفیت و خواص بی نظیری هم برخوردار است و به دلیل نحوه ی خشک شدن آن تامین کنندگان انجیر، بیشتر این انجیر را به سایر کشورها صادر میکنند. علت تفاوت این انجیر خشک با سایر برندها، خشک شدن آن به صورت متصل به درخت است. باغداران این منطقه، انجیر را به صورت متصل به درخت، خشک می کنند، زیرا میوه هر چقدر بیشتر به درخت بماند و از آن تغذیه کند، خواص بیشتری پیدا میکند. با توجه به روشهای مختلف خشک شدن انجیر ، بهترین روش خشک شدن با نور خورشید در جریان طبیعی هواست که انجیرهای استهبانات به این صورت خشک شده و از ارزش غذایی بالایی برخوردار میباشد.تامیین-کنندگان-انجیر

خواص بینظیر انجیر خشک استهبان 

انجیر خشک خواص بیشمار در خود دارد که به چند مورد آن اشاره میکنیم:

  • کلسیم زیاد انجیر خشک با شیر برابری میکند و باعث قوی شدن استخوان ها میشود.
  • کسانی که روزانه 5عدد انجیر خشک دیم استهبان مصرف میکنند اصلا دچار ضعف و درد عضلانی نمیشوند.
  • انجیر خشک منابع زیادی از منیزیم در خود دارد.
  • انجیر خشک ملیل و درمان کننده یبوست و خشکی دستگاه گوارش است و باعث باز شدن و نرم شدن روده ها میشود.
  • انجیر خشک برای بیماری های روده و معده درد و میکروبی بسیار توصیه میشود .

مشاوره و خرید انجیر خشک از سایت انجیر تک و بازرگانی جوانمرد

برای خرید بهترین انجیر تازه و گوشتی بدون خرابی و انجیر دیم که شیره و شربت غلیضی دارد کافیست با ما در ارتباط باشید تا بهترین نوع انجیر را برای شما انتخاب کنیم.