شرکت های بازرگانی از جمله مراکزی هستند که این کار را انجام داده و بازرگانی انجیر خشک نیز از جمله نهادهایی است که به عنوان واسطه بین تولید کننده و مصرف کننده عمل میکند.

از آنجایی که ایران از جمله بزرگترین تولید کنندگان انجیر در دنیاست، صادرات انجیر خشک و تازه ی ایران به سایر کشورها غیر قابل اجتناب است.زیرا مازاد تولید هر کشور برای ارزآوری باید به سایر کشورها صادر گردد.

هر شرکتی قادر به انجام صادرات و واردات نیست و تنها شرکت های بازرگانی انجیر خشک هستند که به دلیل ثبت شدن و دریافت کارت بازرگانی قادر به خرید و فروش محصولات میباشند.

یکی از خوشمزه ترین و مغذی ترین میوه های فصل تابستان انجیر است که به دلیل انرژی بالایی که دارد به دو صورت تازه و خشک به فروش میرسد. بازرگانی انجیر خشک

توزیع انواع انجیر توسط بازرگانی انجیر خشک

انجیر میوه ای است که نژادهای مختلف داشته و بهترین آنها به سایر کشورها صادر میشود و این میوه های برتر قیمت بالاتری نسبت به سایر انجیر ها دارد. از جمله میوه های انجیر که جز شناخته شده ترین ها در میان میوه ها هستند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-  انجیر زرد سه فصل

2-  انجیر های منطقه استهبانات

3-  انجیر سیاه یا قهوه ای

4-  انجیر زرد

5-  انجیر های گلابی شکل علاوه بر مواردی که در بالا ذکر شد، اقسام بسیار متفاوت تری از انجیر نیز در بازار وجود دارد که به طور کلی به دسته های معمولی، ازمیر و سان پدرو تقسیم میشوند.

معمولا انجیرهایی که توسط شرکت های بازرگانی انجیر خشک خرید و فروش میشود، انجیر های زرد هستند زیرا بهترین نوع میوه برای خشک کردن هستند.

بهترین نوع انجیر زرد ، انجیر استهبانات است که علت این امر، منطقه ای است که در آن رشد یافته و همچنین نژاد آن روی طعم و مزه ی آن تاثیر گذار میباشد.بازرگانی انجیر

بیشترین صادرات شرکت های بازرگانی انجیر خشک

بیشترین درصد انجیرهای خشک که توسط شرکت های بازرگانی انجیر خشک به سایر کشورها صادر می شود، انجیر استهبانات است.

با مراجعه به فروشگاه های حضوری و اینترنتی ارائه دهنده انجیرهای خشک متوجه شهرت نام استهبان در میان سایر برندها میشوید و قیمت آن نسبت به سایز آن تعیین میشود که دسته بندی های مختلفی را در بازار تشکیل میدهد.

علت این امر خاصیت بیشتر این انجیر نسبت به سایر میوه ها میباشد. طریقه ی خشک شدن انجیر خشک استهبانات با سایر انجیرها متفاوت است و این انجیر تا آنجایی که امکان دارد، روی درخت میماند تا خشک شود.

هر چه انجیر بیشتر به درخت متصل بماند، خواص مغذی آن افزایش یافته و تحت تاثیر نور خورشید و جریان باد، به درستی خشک میشود. در لیست شرکت های بازرگانی انجیر خشک برای صادرات، انجیر استهبان قرار دارد و در درجه بندی و گرید های مختلف به فروش میرسد.

خواص انجیر خشک 

انجیر خشک برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید میباشد از جمله برای درمان پوکی استخوان و یبوست و بیماری های معده و روده ها کافیست روزانه یک مشت انجیر را بصورت خشک یا آی انجیر میل کنید که بسیار مقوی و خوشمزه میباشد.

مشاوره و فروش انجیر در بازرگانی جوانمرد

بسیاری از شما برای خرید این محصول گیج میشوید و نمیدانید انجیر چه سایز و رنگی خرید کنید و باید اول به ما بگویید برای چی میخواهید مثلا انجیر که برای مهمانی ها استفاده میشود فقط زیباست و دهن باز و قیمت انجیر بالاتر است ولی شربت انجیر و شیرینی زیادی نسبت به انجیر دهن بسته ندارد و شما اگر برای آب کردن میخواهید باید انجیر ارزان و آب گیری خرید کنید. برای مشاوره و خرید کافیست با مشاوران ما در واتساپ در ارتباط باشید. روز خوبی داشته باشید .