بسیاری از باغداران برای فروش محصولات خود آنرا به بازار فروش انجیر در تهران میفرستند و بسیاری از توزیع کنندگان انجیر خشک، محصولات خود را به صورت عمده از بازار فروش انجیر در تهران سفارش میدهند.

در این بازار میتوان انواع نژاد انجیر را پیدا کرد. اما بهترین انجیر خشک که کشورهای زیادی آنرا از ایران سفارش میدهند، انجیر استهبانات است که در سایزهای مختلف در بازار خشکبار در تمام شهرهای ایران موجود میباشد.

در واقع با خرید انجیر از مراکز معتبر میتوان این میوه را از ظاهر آن تشخیص داد اما اگر خرید خود را از مراکز معتبر انجام ندهید ممکن است انجیر های بی کیفیت را با قیمتی بالاتر از انجیر استهبانات تهیه کرده و از کیفیت و طعم بی نظیر این محصول بی بهره بمانید.

هر کس با هر ضعف و مشکل جسمانی که دارد میتواند درمان بیماری خود را در انجیر خشک بیابد. روش خرید انجیر خشک از بازار خشکبار به دو گونه ی حضوری و اینترنتی امکان پذیر است. یکی از بزرگترین بازارهای خشکبار ایران در تهران وجود دارد که مقصد و مبدا خشکبار در کشور میباشد.بازار فروش انجیر در تهران انجیر استهبان در بازار فروش انجیر در تهران

انجیر استهبان، میوه ای است دارای رنگ زرد و روشن یکدست، که مزه آن بسیار شیرین و خوش طعم میباشد. قطر بزرگترین میوه های این درخت 28 میلی متر است که این دست انجیر در بسته بندی های سوپر یا گرید AAA بازار فروش انجیر در تهران قرار میگیرد و صادرات میگردد.

نهال این درخت در باغات منطقه استهبان واقع در استان فارس میروید که به دلیل شرایط اقلیمی و روش باروری درختان این منطقه، میوه ی این درختان بسیار ارگانیک و سالم و بدون آفت برداشت میشود.

روش خشک کردن انجیر باغداران این شهر، روش اتصال به درخت است. میوه انجیر این درختان به صورت متصل به درخت، با وزش باد و نور خورشید خشک میشود که محصول نهایی در دسته بندی های مختلف بر حسب قطر میانگین محصولات، به بازار فر وش انجیر در تهران انتقال می یابد.بازار فروش انجیر در تهران

قیمت گذاری انجیرها در بازار فروش انجیر در تهران

قیمت انجیر

برای شناخت کیفیت انجیرها لازم است بدانید انجیرها در بازار به گونه های زیر دسته بندی میشوند:

1- انجیر گرید AAA یا 101 سوپر : این انجیرها معمولا در قطر 24 تا 28 میلی متر در یک بسته چیده میشوند که تمامی آنها خندان دارای ظاهری زرد و یکدست میباشند و هیچ گونه آفت و طعم ماندگی در آن وجود ندارد.

2- انجیر گرید 101 AA : این انجیرها بین 22 تا 24 میلی متر قطر دارند که نزدیک 75 درصد آنها خندان بوده و ظاهری یکدست و روشن دارند.

3- انجیر A : این انجیرها دارای قطری به اندازه ی 20 میلی متر است. که 45 درصد از دانه های هر بسته خندان بوده و برخی از انجیرها هم دارای رنگهای تیره هستند اما همگی تازه و خوش طعم هستند.

4- انجیر گرید B : در بازار فروش انجیر در تهران بسته های درهم از انجیر، با سایز و رنگ متفاوت وجود دارد که قیمت آن از سایر انجیرهای یکدست به مراتب پایین تر میباشد.بازار خرید انجیر در تهران

خواص بینظیر انجیر استهبان

انجیر خشک استهبان به خاطر دیم بودن شهد بسیار زیادی دارد و فوق العاده بوده و علاوه بر ظاهر خوب طعم بسیار خوبی هم دارد و برای درمان بسیاری از بیماری هایی که درمان سختی داشته اند مفید است.

انجیر استهبان و استان فارس برای درمان یبوست و روده ها و زخم معده بسیار مفید است. شما میتوانید روزانه 5عدد انجیر خشک یا اب انجیر را در برنامه غذایی خود جای دهید تا بدنی سالم و قوی داشته باشید. فصل زمستان که آمد درخواست انجیر خشک بسیار زیاد میشود چون درمان کنده سرماخوردگی و عفونت هست طوری که دارو خانه ها فروش بسیار زیادی از شربت انجیر خشک دارند.

مشاوره و خرید انجیر خشک دیم 

کسانی که اطلاعات زیادی از انجیر خشک دارندهر سال از ما خرید خود را انجام میدهند. و کسانی که نمیدانند حتما مقالات ما را مطالعه کنند یا از ما در واتساپ مشاوره بگیرند تا شما را راهنمای کنیم.