بازار فروش انجیر در اصفهان مقصد محصولات کشاورزی سراسر ایران است که به صورت حضوری یا آنلاین در اختیار مردمان از سراسر کشور قرار میگیرد و هر کس میتواند خرید خود را به دو گونه ی ذکر شده انجام دهد.

با گسترش آگاهی در میان مردم، مصرف خشکبار مغذی در کنار سایر تنقلات در خانه ی مردم ایران جای گرفته است. خشکبار از میوه های گوشتی تابستانی و پاییزی به دست می آید.

از آنجایی که نگهداری میوه ها به صورت تازه در تمامی فصول امکان پذیر نیست، بنا به رسوم قدیمی ، میوه را به صورت ورقه ای یا کامل خشک کرده و مورد مصرف قرار میدهند. در بازار فروش انجیر در اصفهان، انواع این میوه ی مغذی خشک را مشاهده می کنید که به روشهای مختلف خشک شده و در سایز های متنوع موجود میباشد.فروش انجیر خشک در اصفهان

محصولات ارگانیک در بازار فروش انجیر در اصفهان

امروزه اگر چه تولیدات کشاورزی افزایش یافته و روش های صنعتی و سنتی در کنار هم در تولیدات سهم دارند، اما چیزی که موجب دوام بازار در شهرها و کشورهای مختلف می شود، روش باروری درختان و مراقبت از آنهاست.

به گفتاری ساده تر لازم به ذکر است، اکثر صادرات و ارزآوری کشورها، به خاطر کیفیت و ارگانیک بودن محصولات آنهاست. در بازار فروش انجیر در اصفهان نیز می توان انواع انجیر خشک ارگانیک و غیر ارگانیک را مشاهده کرد که اکثر محصولات کشاورزی ایران به دلیل روشهای سنتی باغداری ارگانیک میباشد.

ایران جز پنج کشور اول دنیا در تولید انجیر قرار دارد اما در بازار صادرات این محصول به سایر کشورها، به دلیل عدم توجهات لازم به صادرات در ایران، کشور ما در رده ی پانزدهم دنیا قرار دارد.

همانطور که میدانید، ارگانیک به محصولی گفته میشود که در رشد آن خاک خوب، آب و هوای مناسب ، نژاد نهال سالم دخیل بوده و موجب تولید میوه ای با کیفیت در سایز های بزرگ، بدون آفت و کرم زدگی میشود. نگهداری این گونه از محصولات تا مدت های طولانی تری امکان پذیر است و طعم و مزه ای دلپذیر دارا میباشد.فروش انجیر در اصفهان

بهترین میوه ی بازار فروش انجیر در اصفهان

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که در میان انواع انجیر خشک موجود در بازار، کدام انجیر خشک از همه بهتر و خوشمزه تر میباشد؟ بهترین میوه ی بازار فروش انجیر در اصفهان و سایر شهرها، انجیر استهبانات است.

این شهر در استان فارس قرار دارد که اکثر زمین های کشاورزی آن زیر کشت انجیر قرار دارد. این نهال بهترین نوع درخت برای خشک کردن میوه ی انجیر است. روش خشک شدن انجیر در این منطقه، روش متصل به درخت است.

انجیر به درخت باقی می ماند و در جریان باد و زیر نور خورشید خشک میشود که این امر در طعم و مزه و سلامت انجیر و خاصیت بیشتر آن تاثیر گذار میباشد.بازارفروش انجیر در اصفهان

خواص انجیر خشک که در اصفهان خریداری شده چگونه است

انجیرهای که در اصفهان بفروش میرسند بیشتر از باغداران استهبان و استان فارس خفر و جهرم خریداری میشوند  که به خاطر آب و هوای بسیار خوب و معتدل انجیبر های بسیار شیرین و شربت بسیار زیادی از خود تولید میکند که برای دارو سازان بسیار مورد استفاده قرار میگیرد .

از انجیر خشک برای تولید شیره سنتی استفاده میکنند که خود شیره انجیر خشک استهبانبسیار مفید میباشد. انجیر درمان کننده یبوست است برای درمان کافیه چند تا دونه انجیر 10 تا باشه خوبه بعد داخل یک لیوان آب بریزید و بعد از گذشت 12ساعت صبح ناشتا اول انجیر رو میل کنید بعد شربتی که ازش بیرون اموده که کاملا مقوی و خوشمزه است .

خرید این محصول چجوریه

برای خرید انجیر خشک استهبان کافیه با ما در ارتباط باشید تا با قیمتی مناسب انجیر خشک را مستقیم از باغدار خرید کنید و انجیری تازه و امسالی بدون هیچ مواد نگه دارنده ای برای شما به اصفهان و شهرهای دیگر از شیراز و استهبان ارسال کنیم .  

تهیه لیست قیمت انجیر خشک  بصورت روزانه و آنلاین در سایت انجیر تک