منطقه استهبان این محصول را به صورت انجیر صادراتی بسته بندی شده، به کشورهای مختلف ارسال میکند. انجیر صادراتی بسته بندی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات یک باغ و تولیدات یک کشور صورت میگیرد.

انجیر با توجه به آمار به دست آمده از میزان انجیر تولیدی در سراسر دنیا، به صورت سالانه، یک میلیون و دویست هزار تن انجیر به بازار تزریق می شود که سهم ایران در این امر پنجاه و هشت هزار تن میباشد.

استان فارس ایران، بیشترین زمین زیر کشت انجیر را دارد که از آن شک تولید می شود. یر های سالم و رسیده و شیرین در سایز بزرگ، بسته بندی میشوند که همگی از کیفیت بالایی برخوردار میباشند.انجیر صادراتی بسته بندی

بسته بندی انجیر در چه سایزهایی میصورت گیرد؟

1-  مدل 101 خندان انجیر صادراتی بسته بندی: اگر روی بسته بندی انجیر خشک ، درجه بندی 101 ، AAA یا AA و A را به صورت خندان مشاهده کردید، بدانید با بالاترین درجه کیفی این محصول روبرو هستید که جز انجیر های خشک صادراتی قرار میگیرند. قیمت آن بالاتر از سایر محصولات بازار است که این امر به خاطر سایز درشت و رنگ یکدست و زیبای آن و گوشتی بودن میوه میباشد.

2-  گرید A از انجیر صادراتی بسته بندی : این گرید به محصولاتی تعلق میگیرد که خندان ، یکدست و نرم هستند اما سایزی کوچکتر از محصولات دسته AAA دارند. معمولا انجیرهای با قطر 22 تا 24 میلی متر در این دسته، بسته بندی میشوند.

3-  گرید B : این دسته از انجیر صادراتی بسته بندی، در هم بوده و سایز های 14 تا 22 میلی متر با رنگ های روشن و تیره را در یک بسته بندی شامل میشود. این انجیر ها اگر چه به کیفیت و بزرگی و زیبایی و یکدستی انجیر 101 نیستند اما برای مصارف مختلف به کشورهای مختلف ارسال میشوند.انجیر صادراتی بسته بندی3a

علت گسترش خرید و فروش انجیر خشک

در میان انواع میوه خشک یکی از پرخاصیت ترین و مغذی ترین آنها انجیر خشک میباشد. انجیر خشک توسط گروه های سنی مختلف نظیر: کودکان، محصلین، ورزشکاران، میانسالان و سالمندان مصرف میشود که علت آن بهره مندی از ویتامین های موجود در آن، در ازای مصرف تعداد اندکی از انجیر میباشد.

انجیر خشک سرشار از املاح معدنی نظیر پتاسیم، آهن و ویتامین است که برای بیماریهای کلیوی نیز بسیار مفید میباشد. انجیر صادراتی بسته بندی استهبان، به کشورهایی نظیر ویتنام، ژاپن و اروپا صادر میشود که علت این امر طعم بی نظیر و نژاد مناسب این نهال در این منطقه است که تحت شرایط مناسبی از خاک و آب و هوا رشد یافته و خشک میگردد.انجیر صادراتی بسته بندی 2a

خواص انجیرخشک صادراتی 

همانطور که میدانید انجیر خشک وقتی که از درخت ریزش میکند انواع مختلفی هستند و باید بوسیله دست از هم جدا شوند و خواص همگی انها مثل هم است زیرا ثمر یک درخت هستند و از نظر سایز و رنگ فقط فرق میکنند.

پس تا اینجا فهمیدیم که همه انجیر ها شیره و شربتی یکسان دارند بجز انجیر های ضایعاتی که قابل خوردن نیستند و بیشتر برای سرکه و صنعتی استفاده میشوند . انجیر خشک خواص بیشماری دارد از جمله برای:

  • درمان کننده یبوست و بیماری روده و گوارش
  • درمان پوکی استخوان و محکم شدن بدن کودکان
  • تقویت سیستم ایمنی در برابر بیماری هایی از جمله سرما خوردگی که از جوشانده آن استفاده میشود.و
  • تقویت قوای جنسی و درمان  کننده زود انزالی در مردان
  • انجیر طبع گرم و خشک دارد
  • افرادی که دچار ریزش مو شدید شده اند حتما روزانه از انجیر خشک استفاده کنند که ریشه مو را قفوی میکنند
  • طبق تحقیقات انجیر برای باکتریهای دهان و میکرب معده که به آن هلیکوباکتر میگویند بسیار مفید بوده
  • و....

مشاوره و فروش برای این محصول معجزه گر

برای خرید و قیمت انجیر خشک بصورت عمده و تناژ بالا و خرده کافیست با ما در ارتباط باشید تا بهترین انجیر که نیاز شما هست را برای تان آماده و ارسال کنیم .