خرید انجیر استهبان یکی از بهترین انجیرهای خشک موجود در بازار انجیر خشک استهبان میباشد. این انجیر از لحاظ ظاهری و طعم و مزه در رده ی بالایی از کیفیت قرار دارد. از لحاظ ظاهری، انجیرهای استهبان درشت و زرد رنگ میباشند.

بسیار گوشتی هستند و طعم شان شیرین است. آبدار بوده و بهترین نژادها برای خشک شدن هستند. انجیر خشک استهبان سالانه به مقدار زیاد در ایران تولید شده و علاوه بر تامین نیاز بازار ایران، به بازارهای جهانی نیز صادر میشوند. روش خشک شدن میوه های این منطقه بسیار خاص بوده و به صورت ارگانیک صورت می پذیرد.

نهال هایی که در این منطقه کشت می شود پیوندی و مقاوم هستند. قادر هستند دانه های انجیر را مدت زمان زیادی به خود نگه دارند. زمانی که میوه مدت زمان طولانی به درخت بماند، از خاک، خورشید و آب مقدار بیشتری تغذیه میکند. در نتیجه از لحاظ ارزش غذایی در رده بالاتری نسبت به سایر نژادها قرار میگیرد.انجیر-خشک-استهبان

انواع انجیر خشک استهبان

میوه های یک باغ به طور کلی از لحاظ سایز به دسته های مختلف تقسیم می شوند. باغداران یا کارخانجات تولید انجیر خشک استهبان، آنها را بر حسب گرید و درجه از هم جدا کرده و در بسته های مختلف دسته بندی میکنند. به طور کلی انجیرهای یک باغ به میوه های پرک، خندان و بسته تقسیم میشوند.

ده درصد از محصولات یک باغ به کمال که می رسند، شیره ای از انتهای آن خارج میشود. این شیره باعث چاکدار شدن انتهای انجیر میشود. داخل آن واضح پیدا بوده و به این دلیل با قیمت بالاتری به فروش میرسند. زمانی که شما بتوانید داخل انجیر خشک استهبان را مشاهده کنید، قادر به تشخیص تازه یا کهنه بودن آن خواهید بود. در نتیجه خرید بهتری را خواهید داشت.

انجیر خشک استهبان در گریدهای AAA ، AA و A در بازار عرضه میشود. به ترتیب ذکر شده علاوه بر سایز بیشتر دارای قیمت بالاتر نیز میباشد.انجیر-خشک-استهبان

متقاضیان انجیر خشک استهبان

به طور کلی در ایران تمامی شهرستانها خواهان انجیر استهبان هستند. عمده فروشان و فروشگاه های توزیع کننده انجیر خشک استهبان از جمله متقاضیان این محصول هستند. مصرف کنندگان خرد نیز به دلیل طعم و کیفیت این انجیر، خرید این میوه را به سایر انجیرهای خشک ترجیح میدهند. حوزه دیگر فروش انجیر خشک استهبان، صادرات این میوه به کشورهای خارجی است.

از جمله متقاضیان این انجیر می توان به کشورهای آسیای شرقی اشاره کرد. به دلیل ارزش غذایی بالای آن کشورهای اروپایی نیز به صورت سالانه اقدام به خرید این محصول از ایران میکنند. کشور چین که خود تولید کننده انجیر خشک است، از متقاضیان انجیر خشک استهبان میباشد.انجیر-خشک-استهبان برای خرید و قیمت انواع انجیر خشک استهبان با ما در ارتباط باشید.