متقاضیان انجیر ضایعات معمولا کسانی هستند که قصد تولید فرآورده های مختلف، از انجیر تازه یا خشک را دارند. قیمت انجیر ضایعات از انجیرهای گرید بندی شده با ظاهری سالم، بسیار ارزان تر است. به چه انجیری این نام را اطلاق می کنند؟

به انجیری ضایعاتی گفته میشود که ظاهر آن آسیب دیده، اما از لحاظ طعم و مزه سالم میباشد. معمولا انجیرهای درجه یک و سالم را برای خشک کردن مورد استفاده قرار میدهند. در حالیکه انجیرهای ضایعاتی را برای تولید سرکه، آرد و پودر انجیر استفاده میکنند.

به انجیرهای زنبور خورده و گنجشک خورده انجیرهای ضایعاتی گفته میشود. متاسفانه نمی توان همه انجیرهای یک باغ را از گزند حشرات و پرندگان در امان داشت، اما هستند کسانی که به دنبال خرید انجیرهای این چنین می باشند. انجیرهای زنبور خورده از لحاظ طعم و مزه و سلامت مشکلی ندارند اما از نظر ظاهری سالم نیستند.قیمت-انجیر-ضایعات

انجیر ضایعاتی صرف چه چیز می شوند؟

انجیر ضایعاتی به دو صورت تازه و خشک به فروش و مصرف میرسد. انجیرهای تازه صرف درست کردن سرکه و انجیرهای خشک صرف تولید پودر انجیر میشوند. قیمت انجیر ضایعات در هر دو حالت ارزانتر از انجیرهای سالم است.

کسانی که قصد مصرف خوراکی انجیر تازه و خشک را دارند بهتر است از انجیرهای سالم خرید خود را انجام دهند. تولید کنندگان فرآورده های حاصل از انجیر می توانند با قیمت مناسب خرید خود را از بین انجیرهای ضایعاتی بسته بندی انجام دهند.

این دست انجیرها در کارتن های یک کیلویی تا هشت کیلویی به فروش میرسد. برای تولید مربا، کمپوت از انجیر سالم استفاده میشود. اما اگر قصد تولید شربت، آرد و سرکه دارید با خرید این دست محصولات میتوانید تولیدات خود را با قیمت مناسب تری به بازار عرضه کنید.قیمت-انجیر-ضایعاتی

قیمت انجیر ضایعات – متقاضیان انجیر ضایعاتی

قیمت انجیر ضایعات برای کسانی که به دنبال راه اندازی کسب و کار یا برند خود میباشند بسیار مناسب است. با توجه به تولید بالای انجیر در ایران میتوانید به راحتی انجیر در حجم بالا خریداری کرده و با بسته بندی آن یا تبدیل آن به فرآورده های مختلف کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

کسب و کارهای اینترنتی، زنان خانه دار، مشاغل خانگی و تمامی کارخانجات صنعتی از جمله مشتریان انجیر سالم و ضایعاتی می باشند. قیمت انجیر ضایعات سبب میشود برخی از فرآورده هایی که نیاز به شکل و ظاهری زیبا ندارد، با قیمتی مناسب تر تولید شوند.

طعم و مزه انجیرهای درجه چندم تفاوت چندانی با انجیرهای درجه یک ندارد، تفاوت آنها تنها در ظاهر آنهاست که در برخی از موارد میتوان از آن استفاده مطلوب نمود. جهت سفارش انجیرهای ضایعاتی بهداشتی از سراسر کشور میتوانید از طریق سایت های تخصصی ارائه دهنده انجیر اقدام کنید. یکی از این سایت ها انجیر تک میباشد.قیمت-انجیر-ضایعاتی-درجه-3