متقاضیان خرید انجیر خشک، به دو دستهی مصرف کنندگان و توزیع کنندگان تقسیم میشوند. با ظهور اینترنت و فروش اینترنتی، خرید مستقیم از کارخانه انجیر خشک برای هر دو دسته فراهم میباشد.

در گذشته شاید، خرید مستقیم به گونه ی امروزی فراهم نبوده و خرید از کارخانه انجیر خشک یا سایر کالاها، با دخالت واسطه ها انجام میگرفت.

همین امر باعث افزایش قیمت ها و تورم در بازار خرید میگشت، که نتیجه اش خرید با قیمت بالا، از جانب مصرف کننده و کسب سود های کلان توسط دلالان و واسطه ها بود.

اما امروزه برای خرید خشکبار، به دلیل امکان خرید مستقیم از کارخانجات، دلالها از این رابطه حذف شده و مصرف کننده بدون واسطه، امکان برقراری ارتباط با کارخانه انجیر خشک را داشته و میتواند به صورت خرد یا عمده، به سفارش محصول مورد نیاز خود، از هر کجای کشور یا دنیا اقدام نماید.کارخانه انجیر خشک بصورت عمده

خرید محصولات بهداشتی با کیفیت از کارخانه انجیر خشک

در هنگام خرید مواد خوراکی، باید به بهداشتی بودن آن محصول دقت فراوان نمایید. روش خشک شدن  و بسته بندی خشکبار یا انجیر، در کارخانه انجیر خشک یکی از مهمترین مسائلی است باید به آن دقت گردد. زیرا در صورت عدم انجام تمهیدات لازم بهداشتی، ممکن است موجبات مریضی و مشکلات گوارشی در افراد، ایجاد شود.

مورد دیگر در بسته بندی، کیفیت انجیر هاست که بسته به نژاد نهال، کیفیت نهایی انجیر خشک استهبان شده تعیین میشود. به طور کلی دسته بندی های این محصول در کارخانه انجیر خشک به صورت زیر می باشد که با آگاهی از درجه بندی های انجیر خشک، میتوانید هنگام خرید با اطمینان بیشتری انتخاب خود را انجام دهید.

1-  انجیر خشک از نوع پرک : ده درصد از محصولات هر باغ از هر نژادی را، انجیر پرک تشکیل می دهد که جز درشت ترین و با کیفیت ترین انجیرهای یک باغ می باشد و جز انجیرهای درجه یک کارخانجات و تولید کنندگان قرار میگیرد. 2-  انجیر خشک از نوع خندان : این دسته از انجیرها جز انجیرهای نیمه دهن باز دسته بندی می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار میباشند. 3-  انجیر خشک های معمولی : این دسته از انجیرها، بسته به میزان کیفیتی که دارند، به دو رتبه ی یک و دو تقسیم می شوند که معمولا توسط کارخانه انجیر خشک خریداری نشده و آنرا به صورت متفرقه در میان انجیرهای تولیدی ، باغداران میتوانید مشاهده کنید.کارخانه انجیر خشک

روش خشک شدن انجیر در کارخانه انجیر خشک به چه صورت است؟

انواع شرکت انجیر خشک، که به تولید و توزیع این محصول مشغول هستند، بسته به بزرگی و وسعت کار خود، از روشهای مختلف خشک کردن انجیر، استفاده می کنند. به طور کلی خشک کردن انجیر با نور خورشید یا با فر و آون انجام می گیرد.

در کارخانه انجیر خشک محصولات در فر، در مراحل چندگانه تحت حرارت ملایم قرار می گیرند. و به طور معمول، زمان خشک شدن انجیر، به مدت 15 تا 36 ساعت طول میکشد. این روش جز سریعترین روشهای خشک کردن است که بسیاری از کارخانجات تولید خشکبار، از این روش برای تولیدات خود استفاده می کنند.کارخانه انجیر خشک بصورت عمده

انجیرهایی که در کار خانه تولید میشوند خواص بیشماری دارند

خواص انجیر : انجیر خشک به خاطر داشتن ویتامین های زیاد باعث جلوگیری از پوکی استخوان میشود و برای تقویت قوای جنسی و بالا بردن سیستم ایمنی بسیار کاریرد دارد.

معجون شیر و انجیر از بهترین صبحانه های شیرین و خوشمزه است که برای کودکان بسیار عالی بوده و حتما استفاده کنید. از شربت انجیر برای درمان یبوست استفاده کنید ابتدا چند عدد انجیر خشک را در یک لیوان بیاندازید و بعد درون لیوان اب بریزید تا 10 ساعت تا کاملا شربتش بیرون بیاید و بعد شربت و خود انجیر را میل کنید.

مشاوره و فروش انجیر خشک

برای خرید عمده و قیمت انجیر کیلویی این محصول کافیست با ما در ارتباط باشید تا نسبت به نیاز شما بهترین انجیر را برای شما تهیه کنیم.