آجیل و خشکبار به دو دسته ی آجیل شیرین و شور تقسیم میشود. معمولا به مغزها و تخمه ها که به صورت شور مورد مصرف قرار میگیرد، آجیل شور و به میوه های خشک که شیرین بوده و به عنوان میان وعده مورد مصرف قرار می گیرند، آجیل شیرین گفته میشود.

انجیر خشک جز دسته آجیل های شیرین قرار میگیرد و در انواع سایز و رنگ و نژاد در بازار یافت میشود. شرکت های پخش انجیر خشک در ایران این میوه را از باغات شهرستانهای مختلف تامین میکنند که در راس لیست همه ی شرکتها انجیر خشک استهبان قرار دارد.

پخش انجیر خشک استهبان توسط شرکت های بازرگانی در داخل کشور و سایر کشورها صورت میگیرد که فروش آن بر حسب درجه و کیفیت آن انجام میشود.پخش انجیر خشک

پخش انجیر خشک به صورت آنلاین

مراسمات و اعیاد مختلفی در ایران برگزار می شود که خانواده ها آن را با فراهم آوردن خوراکی های مختلف برگزار میکنند. یکی از این مراسمات شب یلدا است که عمده خوراکی آن در این شب بلند سال، آجیل شیرین است.

انجیر خشک از جمله مهمترین و رایج ترین آجیل این شب در میهمانی هاست که متناسب با بودجه ی هر خانواده در بازار یافت میشود. با دسترسی به محل پخش انجیر خشک به صورت آنلاین به راحتی می توانید محصولات فروشگاه های مختلف را مشاهده کرده و آنها را از لحاظ کیفیت و سایز و قیمت با هم مقایسه کرده ، سپس اقدام به خرید هر کدام نمایید. اگر به فروشگاه های حضوری یا آنلاین سری زده باشید، مشاهده کرده اید که بهترین انجیر در این فروشگاه ها انجیر استهبان میباشد. این انجیر از سایر آنها پر فروش تر و گران تر است. علت این امر طعم و کیفیت بی نظیر این انجیر است که آوازه ی آن را به سایر کشورها هم رسانده است.

برندهای مختلفی کار پخش انجیر خشک از شهرستانهای مختلف را به عهده دارند که هر چه در شناخت توزیع کننده های اصلی این محصولات از شهرستان مربوطه موفق تر باشید محصول انجیر خشک را میتوانید با قیمت مناسب تر در حجم بیشتر خریداری نمایید. با دسترسی و ارتباط با توزیع کنندگان مستقیم از باغات، واسطه ها را از میان راه خود حذف کرده و هنگام خرید از مراکز پخش انجیر خشک، سود دلالان را پرداخت نکرده و انجیر  با قیمت مناسب تری خریداری خواهید کرد.پخش انجیر خشک به صورت آنلاین

مراکز معتبر پخش انجیر خشک

در فروشگاه های حضوری قیمت انجیر خشک و سایر خشکبار، شناخت فروشگاه و داشتن اعتماد به تامین کننده ی آن نقش مهمی را در خرید یک محصول با کیفیت ایفا میکند.

اما هنگام خرید اینترنتی هر محصول از سایت های آنلاین باید به نماد الکترونیکی اینماد آن سایت دقت کنید که اگر سایتی فاقد این نشان باشد، فاقد اعتبار بوده و بهتر است در خرید از آن سایت دقت کنید و در وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود برای پرداخت مبلغ جوانب احتیاط را رعایت نمایید.پخش انجیر خشک به صورت آنلاین

انجیر خشک چه خواصی دارا میباشد 

انجیر خشک استهبان به خاطر طبیعی بودنو دیم بودن که در کوهها بدون هیچ گونه آب و کودی رشد میکند شیره و شر بت زیادی نسبت به انجیرهای آبی دارد و توصیه ما این است که اگر برای درمان و خواص میخواهید حتما از انجیرهای دهن بسته و کوهی استفاده کنید که قیمت خوبی هم دارند. ولی اگر برای مهمانیها و جشن ها میخواهید میتوانید از انجیر پرک دهن باز استفاده کنید که بسیار زیبا هستند.

مزه خوبی دارند فقط شربت و شیرینی کمتری دارند به خاطر آبی که خورده اند در موقع رشد میوه انجیر خشک درمان کننده یبوست و درمان کننده روده ها است کافیه هر شب یه مشت انجیر تازه خشک را که مال امسال باشد را در یک لیوان آب بریید و صبح ناشتا میل نمایید که عصاره و شربت آن 100ها بیماری را ازبین میبرد.

خرید انجیر از باغداران

برای خرید انجیر تازه و گوشتی بدون هیچ گونه خرایی کافیست با مادر ارتباط باشید که بهترین انجیر رابرای شما انتخاب کنیم .سایت انجیر تک(anjirtak.ir)انجیر را مستقیم از باغدار تهیه نموده و بدون واسطه است و انجیر را با قیمتی ارزان برای شما آماده و ارسال میکند تا دیگر نخواهید با قیمتی گران انجیری بی کیفیت تهیه کنید.

برای خرید انجیر بهترین زمان اوایل شهریور ماه که تازه شروع به ثمر میکند تا برج 12 زیرا بعد از عید دیگه هوا گرم میشه و انجیر با کیفیت کم هست. منتظر تماس شما هستیم .