از آنجایی که تقاضا برای میوه ای با خاصیت فراوان چون انجیر، در تمامی فصول سال وجود دارد، دستیابی به مرجعی که بتواند با قیمت مناسب انجیر را در حجم مختلف به توزیع کنندگان برساند امری کارگشا میباشد. یکی از مناطق ایران که بیش از دو سوم آن زیر کشت انجیر است، منطقه استهبانات میباشد.

اما نکته ای که وجود دارد، علم به این موضوع است که انجیر استهبان از جمله بهترین انجیرهای دنیاست که صادرات آن به سایر کشورها، در سطح گسترده صورت میگیرد و به دلیل کیفیت بالای محصول، قیمت آن نسبت به سایر برندهای انجیر خشک بالاتر میباشد.

لازم به ذکر است، پخش انجیر استهبان به صورت معتبر، توسط شرکت های بازرگانی صورت میگیرد که علت این امر، مجوز و تعهدی است که این شرکت ها نسبت به کار خود زیر نظارت اتاق بازرگانی کل کشور دارند.

خرید و فروش از طریق شرکت های بازرگانی معتبر، برای تامین نیاز بازار و فروشگاه، به تمامی توزیع کنندگان شهرستانهای مختلف توصیه میشود.پخش انجیر استهبان

مخاطبان و متقاضیان پخش انجیر استهبان

انجیر تازه و خشک برای مصارف مختلف خرید و فروش میشوند که یکی از گسترده ترین شاخه های آن، بازار خشکبار و آجیل ایران است.

استهبان شهری واقع در استان فارس است که با کیفیت ترین محصولات را با گرید های سوپر، خوب و متوسط وارد بازار میکند. شرکت های پخش انجیر استهبان، کار فروش را در گریدهای مختلف انجام میدهند که در پارت بعدی در مورد ویژگی های بسته های انجیر خشک که تحت این درجه ها به فروش میرسند، صحبت میشود.پخش انجیر استهبان

بسته بندی های انجیر خشک در پخش انجیر استهبان

پخش انجیر استهبان درجه AAA : بزرگترین انجیرهای یک باغ که دارای کیفیت عالی میباشد و خندان و دهن باز است در این گرید بسته بندی میشود.

رنگ این دسته تماما سفید و زرد بوده و انجیرهای قهوه ای در این دسته جایی ندارند. از لحاظ قطر اکثر آنها بین 24 تا 28 میلیمتر قرار دارند. پخش انجیر استهبان درجه AA: این انجیر با نام خندان یا پرک، همچنین انجیر 101 AA شناخته میشود. نسبت به دسته ی بالا کوچکتر است اما از لحاظ رنگ یکدست و سفید میباشد.

حدود 75 درصد از بسته را انجیرهای خندان تشکیل میدهند که ممکن است انجیر های دهن بسته نیز در آن وجود داشته باشد. پخش انجیر استهبان درجه A : این دسته انجیر دارای 25 درصد رنگ تیره هم هست.

اما از لحاظ خندان یا پرک بودن، لازم به ذکر است، انجیر درجه A تنها 45 درصد انجیر خندان دارد. قطر آن بین 18 یا 20 تا 22 میلیمتر میباشد. پخش انجیر استهبان درجه AB : این انجیرها درهم و ریز بوده و رنگ های آن نیز به صورت قهوه ای و سفید درهم است.

15 درصد انجیر دهان باز دارد که از لحاظ کیفیت بسیار نرم و تازه بوده و آفت زدگی ندارد. قیمت انجیرهای استهبان به ترتیب ذکر شده از زیاد به کم کاهش می یابد که هر کس بسته به بودجه ای که در نظر دارد میتواند از انجیر با کیفیت این منطقه بهره مند گردد. پخش انجیر استهبان

مشاوره و فروش انجیر

برای خرید انجیر خشک کافیست با ما در ارتباط باشید.