انجیر شمال در حجم بالا در هکتارهای زیادی از باغات شمال کشت میشود. فروش انجیر در گلستان و مازندران اگرچه در حجم انبوه صورت میگیرد اما همچنان ناشناخته میباشد. از انجیر شمال فرآورده های زیادی تولید میشود و به دو صورت تازه و خشک به کارخانجات مختلف فروخته میشود.

از جمله فرآورده هایی که با این میوه تولید می گردد، میتوان به مربا و انواع شیرینی جات و دسر ها اشاره کرد. انجیر خواص فراوانی دارد که از جمله این خواص میتوان به کاهش فشار خون و تنظیم قند خون اشاره نمود. فروش انجیر در گلستان از تولیدات داخل این استان و محصولات سایر شهرستان ها صورت میگیرد. از آنجایی که انجیر این شهرستان به اسم شناخته نشده است، ممکن است جز انجیرهای متفرقه یا دسته انجیرهای شمال فروخته شود.

فروش انجیر در گلستان به صورت مستقیم

جهت خرید و فروش انجیر در گلستان به دو صورت حضوری و واسطه ای اقدام میشود. از سایت های مختلف میتوان به انجیرهای شمال دسترسی یافته و خرید را به صورت مستقیم از گلستان انجام داد. انجیرهای شمال در رنگ های زرد، سبز و سیاه تولید شده و به فروش میرسد.

از لحاظ کیفی به انجیر استهبان نمیرسند اما از نظر طعم و مزه از درجه کیفی بالایی برخوردار میباشد. انجیر گلستان به دو صورت خشک و تازه به بازار ایران وارد میشود. انجیر در شرایط اقلیمی متفاوت شکل و رنگ و طعم متفاوت میگیرد.

به همین دلیل است که میوه انجیر بیش از 800 گونه متفاوت دارد و در نواحی شمالی شکل این میوه درشت و دانه دار میباشد. فروش انجیر در گلستان شاید در حد انجیر استهبان نباشد، اما برای تولید مربا و دسر به کارخانجات و تولید کنندگان متفاوت فروخته میشود.فروش-انجیر-در-گلستان-و-گرگان

خرید و فروش انجیر شمال

درختان انجیر در گلستان بومی این منطقه بوده و به صورت طبیعی به رشد میرسند. انجیرهایی که به صورت طبیعی بدون نیاز به سمپاشی به ثمر می رسند، ارگانیک شده و طرفداران بسیاری پیدا میکنند. فروش انجیر در گلستان به دلیل ارگانیک بودن آن برای مصارف بهداشتی و تولید داروهای مختلف و لوازم آرایشی بهداشتی نیز صورت میگیرد.

به دلیل اشتغال افراد زیادی در شمال به کشت و کار، تولید میوه انجیر در اکثر منازل و باغات صورت گرفته و چیدن میوه انجیر تا اواسط پاییز طول میکشد. برای خرید انجیر خشک گلستان می توان از طریق فروشگاه های اینترنتی معامله انجیر اقدام کرد.

فروش انجیر در گلستان از باغات به صورت فله و از کارخانجات مختلف به صورت بسته بندی صورت میگیرد. هر کس بسته به حجم و شکلی که از انجیر خشک شده انتظار دارد میتواند خرید خود را از تولید کنندگان انجیر خشک این منطقه انجام دهد.فروش-انجیر-در-گلستان