برای خرید انجیر خشک مورد نیاز بازار خشکبار در هر شهر، فروشندگان بازار باید، به منابع بزرگ تامین کننده  عمده ی محصول متصل گردند.

دسترسی به منابع بزرگ در هر شهر، به سهولت از طریق فروشگاه های اینترنتی، با توزیع کنندگان سایر شهرها برقرار میشود، که اتلاف انرژی و زمان را به حداقل خود می رساند.

اگر برای فروش انجیر در تبریز، به منبع تامین کنندهی انجیر خشک تازه و با کیفیت نیاز دارید، می توانید بدون واسطه با تولید کنندگان عمده ی انجیر استهبان ارتباط برقرار کنید.

فروش انجیر در تبریز در دسته های مختلف نژاد انجیر، به صورت عمده و خرد صورت می گیرد که این شهر، وارد کننده و توزیع کننده ی انجیرهای قم، ساوه، گرمسار، استهبان و کرمانشاه و غیره میباشد.فروش انجیر در تبریز5

تامین کنندگان انجیر خشک برای فروش انجیر در تبریز

ایران به دلیل دارا بودن آب و هوای معتدل و بهره مندی از نور آفتاب در تمامی گستره ی خاک کشور، توانسته به یکی از تولید کنندگان انجیر در دنیا بدل شود. در ایران انواع نژاد انجیر تولید می شود که از جمله انجیر معابد، انجیر زرد، سیاه ، مراغه و استهبان و غیره از جمله این نهال ها می باشند.

لازم به ذکر است، تمامی نژادهای انجیر برای خشک شدن مناسب نیستند، و بهترین نوع آن که برای فروش انجیر در تبریز و سایر شهرستانها و کشورها نیز انتخاب میشود، انجیر خشک استهبان  میباشد.

ویژگی این انجیر به گونه ای است که خشک شده ی آن ظاهری زیبا، خوشرنگ، خوش طعم پیدا می کند. بسیار نرم و شیرین بوده و به دلیل متصل ماندن به درخت انجیر  و خشک شدن در جریان هوا، زیر نور آفتاب، خواص بسیاری نسبت به سایر انجیرهای خشک شده دارد.

فروش انجیر در تبریز، در دسته انجیر استهبانات، بیش از سایر انجیر ها صورت میگیرد. که برای خرید انجیر خشک، علاوه بر تامین آن از مراکز توزیع معتبر، باید از طعم شیرین آن نیز مطمئن باشید. زیرا بسیاری از نژادهای انجیر دارای طعمی ترش و یا با شیرینی اندک می باشند.فروش انجیر خشک در تبریز

علت تقاضای بالا برای خرید و فروش انجیر در تبریز

همانطور که میدانید، بدن انسان در طول سال به ویتامین های طبیعی که از میوه های مختلف حاصل میشود، نیاز دارد.

اما به دلیل رویش میوه ها در فصل مخصوص خود که اکثر میوه های آبدار در فصل تابستان به دست می آیند، دسترسی به میوه ی تازه با خاصیت فراوان در فصول دیگر امکان پذیر نیست و اگر چه میوه های انبار شده در سردخانه ها، در تمامی فصول در دسترس میباشند اما برخی از محصولات نظیر انجیر، قادر به نگهداری و مصرف در سایر فصول نیستند.

در نتیجه استفاده از خشکبار در فصول مختلف رواج دارد که تامین کننده ی ویتامین مورد نیاز بدن به صورت ارگانیک میباشند. انجیر خشک دارای خواص بیشماری است که تولید کنندگان و کارخانجات بسیاری را وادار به تولید انجیر خشک و ارسال آن به اقصی نقاط کشور میکند.

فروش و قیمت انجیر در تبریز به صورت تازه و سالیانه با قیمت مناسب انجام می شود که توزیع کنندگان و تامین کنندگان  انجیر در تبریز میتوانند، انجیر در تمامی دسته ها و نژادها را، به صورت اینترنتی و مستقیم از باغات استهبانات تامین کنند.فروش انجیر خشک در تبریز

چه انجیرهای در تبریز بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد

انجیر خشک گرید های مختلفی دارند و نمیشود گفت که کدام انجیر بیشتر در یک منطقه مورد استفاده قرار میگیرد چون هر فردی نسبت به نیازشیک مدل انجیر از ما خریداری میکند.

مثلا انجیری که برای مربا و شیره مورد استفاده قرار میگیرد قیمت بسیار پایینی دارد و انجیری که برای مهمانیها هست که به آن انجیر پرک میگویند انجیر گرانتری هست . و فردی که انجیر برای شربت و آبگیری میخواهد انجیر دهن بسته سایز a, 2a نیاز دارد برای همین است که میگوییم قبل از خرید با پشتیبان در واتساپ ارتباط برقرار کنید تا شما را راهنمایی کند.  09120054627 جوانمرد