به طور کلی خرید و فروش انجیر خشک در فروشگاه ها به صورت مجازی و حضوری صورت میگیرد. تفاوت هایی بین این دو نوع خرید و فروش وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها قیمت میباشد.

مورد دیگر که حائز اهمیت است، دسترسی به انجیرهای با کیفیت در سراسر کشور است. در شهرستانهای کوچک مصرف کنندگان به صورت حضوری تنها به برندهای معدودی دسترسی دارند. با خرید اینترنتی میتوان این محدودیت را از بین برده و به منبع متنوعی از انجیرها در کشور دسترسی یافت.

خرید و فروش انجیر خشک به صورت اینترنتی فاصله ها را از بین برده و میتوان از آن طریق با قیمت کمتر به حجم زیادی از انجیر دست یافت. همانطور که میدانید، خرید مستقیم در فضای مجازی مصرف کنندگان را بدون واسطه به تولید کنندگان انجیر وصل میکند. در حالیکه در فروش انجیر خشک به صورت حضوری شما باید هزینه هایی نظیر سود و اجاره فروشگاه و هزینه های اضافی را به فروشندگان پرداخت نمایید.فروش-انجیر-خشک

فروش انجیر خشک خرد و عمده

انجیر خشک در ایران به وفور تولید میشود. در فروشگاه های حضوری انواع دسته بندی انجیر خشک را شاهد می باشیم. علاوه بر آن فروش انجیر خشک به صورت فله نیز انجام میگیرد. خریداران انجیر های بسته بندی کسانی هستند که تمایل به خرید و مصرف انجیر به صورت خرد در حجم کم را دارند.

اما خریداران انجیر فله کارخانجات تولید کننده فرآورده های انجیر هستند. خرید انجیر در حجم زیاد جهت تولید مربا، کمپوت و شیرینی جات مختلف به صورت فله اقتصادی تر است.

کسانی که مایل به خرید بهترین محصول با مناسب ترین قیمت هستند، میتوانند خرید خود را از بازرگانی های معتبر استهبان انجام دهند. از هر کجای ایران میتوان به صورت اینترنتی به محصولات استهبان دسترسی داشت و سفارش خود را در محل مورد نظر دریافت نمود.فروش-انجیر-خشک

خرید انجیر با قیمت مناسب

قیمت انجیر خشک بسته به نژاد و سایزی که دارد متفاوت ارزش گذاری میشود. موارد زیادی در تعیین هزینه انجیر تاثیر گذار میباشد. یکی از آنها نژاد انجیر است که همگان می دانیم، انجیر استهبان در صدر لیست خرید و فروش انجیر خشک قرار دارد. مورد دیگر سایز آن است. انجیرهای AAA قیمت بیشتری نسبت به سایزهای AA و A دارند.

اگر این گریدهایی که نام برده شد، حاوی انجیرهای پرک باشند، قیمت آنها بیشتر از قیمت انجیرهای انتها بسته خواهد بود. فروش انجیر خشک به صورت پرک به کشورهای خارجی به وفور صورت گرفته و این محصول جز محصولات صادراتی میباشد. معمولا از آن برای مجالس خریداری میشود و انجیرهای فله برای تولیدات قنادی و غیره خریداری میشوند.فروش-انجیر-خشک

خواص انجیر خشک

انجیر خشک خواص بیشماری دارد ازجمله برای درمان یبوست و زخم معده و روده ها بسیار مفید میباشد همچنین شما میتوانید ار پودر انجیر استفاده کنید و در تغذیه فرزندان خود استفاده کنید که سرشار از انرژی است.