در زمینه خرید و فروش انجیر، با یک نام مشهور و معتبر روبرو هستیم که این نام استهبان میباشد. استهبان نام منطقه ای است که در آن فروش انجیر استهبان در حجم گسترده به داخل و خارج از ایران صورت می پذیرد.

این منطقه در استان فارس واقع است که به دلیل بهره مندی از خاک و آب مناسب ، توانسته به تولید حجم انبوهی انجیر با کیفیت بالا اقدام کند. فروش انجیر استهبان به کشورهای حاشیه خلیج فارس، آسیای شرقی و اروپا نیز انجام میگیرد.

علت این امر ارگانیک بودن محصولات این منطقه است. انجیر استهبان به دو صورت تازه و خشک به فروش میرسد که جهت خرید هر کدام از آنها در فصل مربوطه باید به بازرگانی های معتبر توزیع کننده این انجیر مراجعه کرد.

دسترسی به بازرگانی هایی که در امر فروش انجیر استهبان فعالیت دارند، به صورت حضوری کاری سخت است اما خرید و فروش اینترنتی این کار را برای همگان از سراسر ایران و دنیا آسان کرده است.فروش انجیر استهبان

فروش انجیر استهبان در گرید های مختلف

هنگام خرید و فروش انجیر استهبان ، در مراکز مختلف با یک نام اما قیمت های متنوع روبرو میشوید که علت این امر تنوع در سایز و رنگ انجیرهایی است که در آن گرید دسته بندی شده اند. هر چه سایز و تازگی و یکدستی رنگ انجیرهای موجود در یک بسته بیشتر باشد، قیمت آن بالاتر میرود.فروش انجیر استهبان

فروش انجیر استهبان در گریدهای زیر صورت می پذیرد:

1-  گرید AAA : انجیر 3A به انجیرهایی گفته میشود که دارای سایز بالاتر از 24 میلیمتر هستند. رنگ آنها بالای 85 درصد سفید و یکدست است که هنگام پرداخت وجه باید به این قضیه نیز دقت داشته باشید. انجیرهای این گرید از لحاظ ظاهری می توانند پرک، خندان و بسته باشند. که به ترتیب ذکر شده فروش انجیر استهبان با قیمت بالاتری صورت خواهد گرفت.

2-      گرید AA : این گرید حاوی انجیرهایی با کیفیت اما در سایز کمتر یعنی حدود 22 تا 24 میلیمتر میباشد. رنگ این دسته از انجیرهای خشک دارای یکدستی در حدود 70 درصد به بالا است. این دسته نیز مانند دسته فوق به صورتهای پرک، خندان و بسته به فروش میرسد. اگر نمیدانید انجیر پرک به چه معناست لازم به ذکر است به انجیری پرک میگویند که به قدری رسیده است که در اثر شیره ای که از آن خارج میشود، دچار چاک در انتهای میوه میشود و بسیار محبوب است.

3-      گرید A : این دسته از انجیرهای خشک، دارای قیمت پایین تری برای فروش انجیر استهبان هستند. علت این امر کوچکی آنها و داشتن نزدیک 45 درصد انجیرهای قهوه ای در بسته های انجیر است. از لحاظ طعم و تازگی با انجیرهای ذکر شده در بالا تفاوتی ندارد و نباید داشته باشد. با خرید از مراکز معتبر خرید انجیر، دقت کنید که با قیمت مناسب انجیر را خریداری نمایید. جهت خرید بهترین های انجیر استهبان با ما در ارتباط باشید.