مزیت محصولات شرکت انجیر خشک نسبت به خشکبار فله

هنگام خرید انجیر خشک در میان انواع خشکبار، محصولات متنوع با کیفیت های مختلف مشاهده میشود، که هر کس بسته به هزینه و کیفیتی که از محصول انتظار دارد، میتواند خشکبار مناسب خود را، در بازار فروش انجیر انتخاب کرده و سفارش دهد. اما به طور کلی باید بدانید، خرید خشکبار به صورت شرکتی یا به صورت مستقیم از باغداران در بازار، صورت میگیرد.

محصولات شرکت انجیر خشک، در حجم های مشخص، یا به صورت کیلویی در حجم عمده، تحت برندهای مشخص، به متقاضیان ارائه می گردد.

بهداشتی بودن و کنترل کیفی انجیرها، یکی از ویژگی های محصولات شرکت انجیر خشک میباشد، که علاوه بر آن، خرید از محصولات شرکتی، مزیت های فراوانی برای متقاضیان دارد که در ادامه می توانید، به تفاوت خرید محصول شرکتی با محصولات فاقد برند پی ببرید.شرکت-انجیر-استهبان 1

کیفیت انجیر خشک چگونه مشخص میشود؟

به طور کلی هنگام خرید از شرکت انجیر خشک یا باغداران، برای اینکه از میان محصولات با کیفیت، خرید خود را انجام دهید، باید بدانید، طریقه ی خشک کردن انجیر، از جمله مهمترین عواملی است که در کیفیت محصول تاثیر گذار میباشد. روشهای خشک شدن انجیر به شرح زیر میباشد:

1-      خشک شدن انجیر به صورت متصل به درخت

2-      خشک شدن انجیر در برابر نور خورشید در هوای آزاد

3-      خشک شدن انجیر با دستگاه های حرارتی یا فر و آون

4-      طعم دار یا شیرین شدن انجیر با شکر و سپس خشک شدن به روشهای مختلف 5-      خشک شدن به صورت طبیعی و خانگی

6-          خشک شدن و تولید انجیر خشک توسط کارخانه یا شرکت انجیر خشک  در میان دسته های فوق، انجیری که به صورت متصل به درخت خشک گردد، حاوی ویتامین ها و خواص بیشتری نسبت به سایر روش های خشک کردن میباشد.

علت این امر، تغذیه انجیر از درخت، به مدت زیاد و خشک شدن آن با جریان باد، زیر نور خورشید میباشد. سایر روشها نیز پذیرفته و قابل قبول میباشد اما در پارت بالا، به ارزش غذایی بالای انجیر خشک شده روی درخت، تاکید شد.شرکت انجیرخشک1000تنی

بهترین برند شرکت انجیر خشک

لازم به ذکر است، در میان انواع انجیر خشک موجود در بازار فروش انجیر، بهترین برند انجیر، مربوط به شرکت انجیر استهبان است که از جمله ویژگی های این انجیر، که جز محصولات صادراتی است، موارد زیر میباشد:

1-      رنگ زرد متمایل به سفید ، تمیزی و بوی طبیعی انجیر

2-      مغذی، دارای نژاد مناسب برای خشک شدن، طعم شیرین

3-      بسته بندی های بهداشتی بکار گرفته شده توسط شرکت انجیر خشک

4-      رشد نهال ها به صورت ارگانیک در شهرستان استهبان

5-      استفاده از نور خورشید و جریان هوا برای خشک شدن انجیر در باغات این منطقه

6-          تولید انجیر استهبان در حجم بالا و قیمت انجیر مناسب به خاطر نهال با کیفیت شرکت انجیر خشک 1000تنی

خواص انجیر خشک شرکت ما چگونه است

انجیر استهبان پس از خشک شدن روی درخت به شرکت آورده میشود که در آنجا جدا سازی شده و از نظر رنگ و سایز بوسیله دستگاه سورتینگ تفکیک میشود انجیر خشک خواص زیادی دارد از جمله برای افرادی که ریزش مو دارد بسیار مفید بوده و باعث جلوگیری از ریزش مو کرده. دوم افرادی که مشکل روده و یبوست دارند باعث باز شدن روده ها میشود و درد کمر و تمامی استخوان درد ها به خاطر یبوست است همواره پیشنهاد میکنیم از این میوه عالی که سرشار از ویتامین است استفاده کنید.

برای درمان سرما خوردگی نیازی نیست که به داروخانه بروید وشربت انجیر بخرید کافیه چند عدد انجیر خشک رو درون آب بریزید و بعد از گذشت 10 ساعت آب انجیر و تفاله انجیر را میل کنید که بسیار مفید میباشد و بیار طبیعی میباشد و مثل دلروهای شیمیایی هیچ گونه مواد نگه دارنده ای در آن نیست. برای خرید انجیر خشک بصورت عمده و خرده کافیست با ما در واتساپ در ارتباط باشید یا تماس بگیرید.