برای خرید انجیر یا هر میوه و محصولی به صورت اینترنتی باید به اعتبار سایت دقت کرد. به دلیل رقابت بالا در زمینه خرید و فروش انجیر، انواع سایت فروش انجیر در بستر مجازی موجود است که در بین آنها باید سایتی که ارائه دهنده محصولات با کیفیت و دارای قیمت مناسب است را انتخاب کنید.

سایت فروش انجیر در صورتی معتبر شناخته میشود که دارای ظاهری جذاب و حرفه ای و نماد الکترونیکی اینماد باشد. موضوع دیگر ضمانتی است که پشتیبان سایت در جهت حفظ امنیت محصول یا ارائه خدمات به شما میدهد. فروش انجیر به صورت تازه در فصول خرداد تا شهریور انجام میشود.

فروش انجیر خشک نیز که در طول سال صورت میگیرد. هنگام خرید انجیر تازه به صورت عمده یا خرد باید مرسوله با حفظ کیفیت به محل مورد نظر انتقال داده شود.

امروزه بازرگانی های مختلف با تکنولوژی های پیشرفته و ماشین های یخچال دار بار را به محل مورد نظر ارسال میکنند که بهتر است انجیر خود را از بازرگانی های معتبر با حفظ کیفیت و ایمنی در ارسال ، خریداری کنید.سایت فروش انجیر

نکات لازم حین خرید از سایت فروش انجیر

انجیر تازه میوه ای مرطوب و آبدار است که در صورت نبود فضای مناسب جهت ارسال و نگهداری، به سرعت ترشیده و فاسد میشود. مهم ترین نکته ای که حین خرید انجیر تازه توسط عمده فروشان باید مورد توجه قرار گیرد، نحوه ارسال کالا میباشد.

اما انجیر خشک، به دلیل نداشتن آب شرایط نگهداری بهتری را دارد، اما با این حال اگر خرید از سایت فروش انجیر معتبر صورت نگیرد، ممکن است انجیرهای مانده و غیر تازه را به عنوان انجیر تازه به شما بفروشند که اگر خرید در حجم عمده بدون آزمایش برند صورت گیرد، خسارت مالی فراوان به همراه خواهد داشت.

قبل از خرید عمده از سایت فروش انجیر که برای اولین بار است از آن خرید می کنید، بهتر است خرید خود را در حجم کم انجام دهید، سپس حجم سفارش خود را افزایش دهید.سایت فروش انجیر

گونه های مختلف انجیر در سایت فروش انجیر

شما با مشاهده انواع انجیر در سایت فروش انجیر میتوانید کیفیتی مشابه آنچه به شما ارائه میشود، را خریداری کرده و در ضمن قیمت روز محصول را با سایر برندها مقایسه نمایید. به طور کلی انجیر های تازه به دسته های سبز، زرد و سیاه تقسیم میشود . انجیر های خشک هم به دو دسته پرک و بسته تقسیم میگردد.

انجیر های پرک در همه سایت ها از قیمت بالاتری نسبت به سایر انجیرها برخوردار است. علت این امر واضح بودن درون آن و رسیده و شیرین بودن میوه میباشد. مورد دیگر که حین خرید از سایت فروش انجیر باید به آن دقت کنید، نژاد انجیر است. انجیرهای استهبان از تمامی انجیرهای موجود در بازار قیمت بالاتری دارد که اگر سایز آن 3a باشد قیمت آن نسبت به سایز های کوچکتر بیشتر خواهد بود.سایت فروش انجیر سوپر یرای دریافت قیمت عمده انجیر و خرید مستقیم بدون واسطه با ما در تماس باشید.