درجه بندی هایی که با حروف انگلیسی در ادامه نام گذاری انجیر های خشک می آید، گرید هایی هستند که برای تعیین قیمت دسته بندی های مختلف این میوه در فروشگاه یا بازرگانی های انجیر خشک انتخاب میشوند.

هنگام خرید انجیر AAA از بازار آجیل و خشکبار یا فروشگاه های آنلاین به این امر دقت داشته باشید که با سه نوع انجیر پرک، غنچه و گل روبرو هستید. هر کدام از این دسته های ذکر شده دارای درجه بندی های انجیر AAA ، AA و A می باشند.خرید-انجیرAAA1

مشخصات انجیر aaaپرک

خرید انجیر AAA پرک : این بسته بندی از انجیر خشک، شامل میوه هایی است که قطر آنها بین 24 تا 28 میلی متر از انجیرهای یک درخت میباشد. در این گرید رنگ انجیر ها یک دست و سفید است. کیفیت آنها در بالاترین رده خود قرار دارد.

به صورت تازه و با طعم شیرین به بازار عرضه میشوند. در میان تمامی انجیرهایی که در دنیا تولید میشود انجیر استهبان میوه ای است که جز میوه های صادراتی و پر فروش بازار خشکبار قرار دارد.

انجیر پرک ، انجیری است که از لحاظ ظاهری انتهای آن از رسیدگی زیاد، باز شده و به صورت پره های گل در آمده است. انجیر پرک دارای قیمت بالاتری نسبت به انجیرهای بسته و گل میباشد.

خرید انجیر AAA گل : اگر میخواهید انجیر گل را از لحاظ ظاهری تشخیص دهید، باید بدانید اگر میوه در انتهای خود باز بود و چاک داشت، گل است و اگر انتهای آن بسته بود، انجیر غنچه یا بسته نام گذاری میشود.

این دسته نیز از لحاظ سایز یا اندازه به سه گرید دسته بندی میشود که گرید AAA از لحاظ یکدستی و سایز و قیمت بالاتر از دو رده بعدی قرار دارد.به طور معمول انجیرها دارای رنگ های مختلف هستند که انجیرهای بازار به رنگ های سبز، سفید ، زرد و قهوه ای روشن و تیره به فروش میرسد.خرید-انجیرAAA1 خرید انجیر AAA غنچه : این انجیر شامل تمامی انجیرهایی میشود که ریز بوده و به طور کامل شکفته نشده است و انتهای آنها باز نیست. این انجیر را نیز مانند دو نمونه قبلی میتوانید از لحاظ سایز و اندازه در بازار به گونه های مختلف پیدا کرده و در قیمت های متنوع سفارش دهید.

ریز ترین سایز این انجیرها، معمولا با قطر 18 تا 22 میلی متر بسته بندی میشود که در حالت متوسط قطر آن به 22 تا 24 میلی متر میرسد و در نهایت درشت آنها بین 24 تا 28 میلی متر دسته بندی میشود.

نحوه خرید انجیر aaa

خرید انجیر AAA به دو صورت حضوری در بازار خشکبار و فروشگاه های سطح شهر و به روش خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است که با اتصال به باغداران منطقه استهبان به صورت اینترنتی میتوانید واسطه ها را حذف کرده و محصول خود را با قیمت ارزان تر در حجم بیشتر خریداری نمایید.خرید-انجیرAAA جهت خرید انواع انجیر خشک با ما در ارتباط باشید.