انواع انجیر 100یک

در بازار خرید و فروش انجیر خشک با انواع و اقسام این میوه در درجه بندی های مختلف با کیفیت های متنوع روبرو هستیم که هر کدام با قیمت خاص خود به فروش میرسند. خرید انجیر 100 یک از فروشگاه به راحتی از ظاهر آن قابل تشخیص و خریداری است.

انجیر 100 یک به دسته های مختلف تقسیم میشود که هنگام خرید انجیر خشک در بازار یا فروشگاه خشکبار با گزینه های زیر روبرو هستید: 1-  خرید انجیر 100 یک پرک 2-  خرید انجیر 100 یک گل 3-  خرید انجیر 100 یک غنچهخرید-انجیر100یک.

خرید انجیر 100 یک پرک

انجیر پرک در هر رنگ و یا هر نژادی که باشد، شامل انجیرهایی است که به قدری رسیده اند که باز شده و حالتی پره پره به شکل گل پیدا کرده اند. این انجیرها جز با کیفیت ترین و گران ترین دسته انجیرهای خشک هستند که در فروشگاه های مختلف به فروش رسیده و یا صادرات میشوند.

خرید انجیر 100 یک گل

این دسته از انجیر در گرید های مختلف 3A ، 2A و A به فروش میرسد. این گریدهایی که ذکر شد، مربوط به سایز انجیر هاست که بزرگ ، متوسط و کوچک از جمله آنها میباشد. این انجیر به انجیری گفته میشود که از لحاظ ظاهری چاک داشته و باز شده است و درون آن پیدا میباشد.

قیمت آن از پرک کمتر و از غنچه بیشتر میباشد. بهترین انجیرهای خشک ایران و دنیا به منطقه استهبان اختصاص دارد که برای خرید از این منطقه میتوانید به صورت مستقیم اقدام به خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر نمایید و سفارش خود را در حجم مورد نظر درب منزل تحویل بگیرید.خرید-انجیر100یک

خرید انجیر 100 یک غنچه

اگر انجیری که در فروشگاه یا فروشگاه های آنلاین مشاهده کردید و به صورت نیمه بسته بود، بدانید با انجیر غنچه روبرو هستید. این انجیر ها نیز در سایزهای مختلف به فروش میرسد که اندازه انجیر در قیمت این میوه خشک تاثیر گذار میباشد.

معمولا انجیرهای بسته دارای قطری بین 18 تا 28 میلی متر هستند که در دسته های ریز تا درشت دسته بندی میشوند. هنگام خرید انجیر 100 یک برای اطلاع از ویژگی های انجیر تان و قیمت آن بهتر است نسبت به نژاد انجیر و درشتی یا ریزی، همچنین طعم و تازگی آن دقت به خرج دهید.

انجیر استهبان، تازه بدون آفت و طعم ماندگی در سایز درشت و یکدستی رنگ ، از قیمت بالاتری نسبت به سایر انجیرهای موجود در بازار برخوردار میباشد.خرید-انجیر100یک

مشاوره و خرید انواع انجیر

برای خرید انواع انجیر دهن باز و قیمت انجیر خشک اعلا دهن بسته در سایزهای مختلف کافیست با ما در ارتباط باشید