خرید انجیر پرک استهبان با مناسب ترین قیمت

اگر از کیفیت و طعم اعلای انجیر استهبان چیزی شنیده اید، لازم به ذکر است این انجیر از لحاظ سایز و شکل ظاهری به دسته های مختلف تقسیم میشود که انجیر پرک آن جز مرغوب ترین و پر تقاضاترین انجیر های این شهرستان در بین انجیرهای موجود در بازار میباشد.

خرید انجیر پرک استهبان با قیمت بیشتری نسبت به سایر انجیرهای کشور فروخته میشود و علت این امر طعم شیرین و ارزش غذایی بالای این میوه میباشد. انجیر به شیوه های مختلف خشک میشود که این شیوه در استهبان به صورت طبیعی صورت گرفته و خشک شدن در جریان هوا توسط تولید کنندگان این شهرستان برای خشک شدن این میوه انتخاب شده است.

خرید انجیر از داخل و خارج کشور به صورت بسته بندی و فله صورت می پذیرد که اگر به جای صادرات فله نسبت به برندسازی این محصول اقدامات لازم صورت گیرد، ارزآوری این محصول به کشور افزایش می یابد.خرید-انجیر-پرک-استهبان

چرا انجیر استهبان بهترین انجیر است؟

زمانی که شما انجیر را به درخت نگه دارید تا به طور طبیعی از درخت انجیر بیفتد، مادامی که میوه به درخت متصل است از خاک و ریشه تغذیه کرده و به ارزش غذایی خود می افزاید.

در حالی که سایر انجیرها به دلیل اقلیمی که در آن رشد کرده و نژاد درخت شان، به سرعت از درخت افتاده و یا به آن می پوسند. ضروری است که به سرعت از درخت چیده شده و به روش های طبیعی یا تحت حرارت آون یا فر خشک شوند.

خرید انجیر پرک استهبان با روش های خشک شدن متعدد در بازار صورت میگیرد که این امر، به دلیل سرمایه گذاری کارخانجات مختلف روی این میوه ارزشمند، در شهرستان استهبان میباشد.خرید-انجیر-پرک-استهبان3

درجه بندی های انجیر استهبان

به طور کلی انجیر های سایز بزرگ یک باغ در دسته سوپر یا گرید AAA بسته بندی شده و بسته به میزان پرک بودن یا بسته بودن آن قیمت گذاری میشود. خرید انجیر پرک استهبان به صورت اینترنتی از طریق بازرگانی های مختلف صورت میگیرد که این امر سبب عرضه این محصول با قیمت مناسب در سراسر ایران میشود.

گرید بعدی، گرید AA است که از لحاظ سایز از انجیر سوپر کوچکتر و از لحاظ یکدستی رنگ نزدیک 25 درصد انجیر تیره دارا میباشد. از نظر ارزش پولی نسبت به انجیر دسته قبل، کمتر ارزش گذاری میشود.

گرید A شامل انجیرهایی است که میوه های سایز 20 تا 24 میلی متر را شامل میشود. از لحاظ رنگ نیز نزدیک 45 درصد انجیر تیره دارد. خرید انجیر پرک استهبان در تمامی دسته ها از لحاظ کیفی شبیه بوده و فاقد هرگونه آفت زدگی میباشد.خرید-انجیر-پرک-استهبان2

چگونه باید بهترین انجیر را خریداری نمود

برای فروش  انجیر پرک کافیست با ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنیم و بهترین ها را برای شما ارسال کنیم .