محصولاتی که به سایر کشورها صادر میشود، باید از هر لحاظ با کیفیت و سالم باشد. معمولا کشورهای دیگر برای خرید انجیر صادراتی پول مناسبی در جهت محصولات ارگانیک پرداخت میکنند. علاوه بر ارگانیک بودن، ظاهر میوه، سلامت آن، طعم و مزه و بسته بندی مناسب از جمله فاکتورهایی است که در صادرات یک محصول تاثیرگذار است.

قیمت انجیر صادراتی در دو دسته تازه و خشک صورت میگیرد که از جمله کشورهای متقاضی انجیر ایران میتوان به کشورهای حوزه خلیج فارس اشاره کرد. روش خشک کردن میوه از جمله راحت ترین و قدیمی ترین روش هایی است که به وسیله آن میتوان انواع میوه را خشک کرده و به سایر کشورها ارسال کرد. میوه ی خشک دارای تمامی خواص موجود در محصول است که ارزش غذایی آن از میوه تازه بسیار بیشتر میباشد و در تمامی فصول میتوان آنرا در حجم های مختلف دریافت نمود و مورد مصرف قرار داد.خرید انجیر صادراتی

بسته بندی مناسب در خرید انجیر صادراتی

علاوه بر خود محصول بسته بندی هم در صادرات تاثیر به سزایی دارد. یک بسته بندی باید بتواند حس اطمینان و اعتماد را به مشتری انتقال دهد. باید دارای رنگ بندی و جذابیت و گیرایی بوده و معرف محصولی باشد که در خود جا داده است. یکی از برندهای انجیرهای صادراتی ایران که کشورهای مختلفی متقاضی و خریدار آن هستند،

انجیر استهبان است. این انجیر در بسته بندی های شکیل یا به صورت فله در سایزهای مختلف برای مقاصد و اهداف مختلف به فروش میرسد که در هر فروشگاه حضوری یا اینترنتی میتوان آن را مشاهده کرده و مورد خریداری قرار داد.خرید انجیر صادراتی

بسته بندی انجیر صادراتی استهبان

انجیر استهبان در بسته بندی های مختلف در سایزهای متفاوت به فروش میرسد که میتوان از جمله این سایزها به موارد زیر اشاره کرد:

1-  انجیر صادراتی پرک : خرید انجیر صادراتی پرک توسط خریداران خارجی و داخلی صورت میگیرد و علت آن باز بودن انتهای آن و کمال و رسیدگی محصول است. زمانی که میوه به قدری میرسد که شیره از آن خارج میشود، انتهای آن باز شده و چند پر میشود. داخل انجیرهای پرک یا خندان قابل مشاهده بوده و می توان تازگی یا آفت زدگی درون آن را متوجه شد.

2-  انجیر صادراتی 3A : انجیر دیگر انجیر سایز AAA است که این انجیر هم جز لیست خرید انجیر صادراتی ایران قرار دارد. اندازه دانه های این بسته بندی 24 تا 28 میلیمتر است و جز بزرگترین انجیرهای یک باغ میباشد.

3-  انجیر صادراتی 2A : در این بسته بندی انجیرهای سایز 20 تا 22 میلیمتر را مشاهده میکنید و اکثر دانه ها در این بسته بندی دارای رنگ یکدست و سفید یا زرد است. شاید در حدود 15 درصد انجیر تیره در آن وجود داشته باشد که همه انجیرها از لحاظ کیفی مشابه هم و در رده اعلاء قرار دارد.

4-  انجیر فله : انجیر فله صادراتی جهت تولید محصولات غذایی و شیرینی پزی خریداری میشود. خرید انجیر صادراتی به دلیل کیفیت و طعم بی نظیر محصولات صورت گرفته و فله بودن و درهم بودن این بسته ها نباید دلیلی بر عدم کیفیت آن شده و معمولا انجیر استهبان به دلیل ارگانیک بودن و کیفیت بالای ظاهر و طعم آن، در گرید های مختلف مورد سفارش واقع میشود. خرید انجیر صادراتی انجیر تک جهت خرید محصول انجیر با مشاوران ما در ارتباط باشید.