شهر انجیر تنها به استهبان شیراز محدود نمیشود و از آنجایی که شرایط رشد و به ثمر رسیدن این میوه در ایران مهیا میباشد، در تمامی شهرهای ایران میتوان به تولید انجیر پرداخت. خرید انجیر در مشهد، در نژادهای مختلف امکان پذیر است و جهت تولید محصولات متنوع نظیر شیره انجیر میتوان اقدام به خرید این محصول در حجم انبوه نمود.  

برای پخت شیره و تولید شربت از این میوه، میتوان آنرا در هر اندازه و گرید با قیمت مناسب تر خریداری نمود. نکته ای که هنگام خرید انجیر در مشهد یا هر شهری باید به آن دقت کرد، کیفیت و سلامت آن است. از شیره انجیر در پخت شیرینی جات، برخی از نان ها و بسیاری از شربت ها استفاده میشود که اگر با محصولات با قیمت مناسب تر تولید شود، میتوان آنرا با قیمت ارزانتر ارائه کرده و به رضایت و جلب مشتری دست یافت.خرید انجیر در مشهد

خرید انجیر در مشهد در حجم انبوه

مشهد یکی از شهرهای توریستی و زیارتی در ایران است که یکی از سوغاتی های پر فروش این شهر آجیل و خشکبار میباشد. بخشی از انجیر خشک در آجیل این شهر تولید خود شهر مشهد است که در گرید های مختلف به فروش میرسد. خرید و فروش انجیر مشهد در حجم انبوه و بسته بندی های کوچک صورت میگیرد که به دو صورت اینترنتی و حضوری می توان از سراسر ایران به آن دست یافت.

برای خرید انجیر خشک از باغات مشهد میتوان به صورت مستقیم با باغداران یا توزیع کنندگان این خطه ارتباط برقرار کرده و با قیمت مناسب با حذف واسطه ها اقدام به خرید محصول نمود. در صورتی که بخواهید خرید انجیر در مشهد را با واسطه از شهرستان محل زندگی خود انجام دهید از لحاظ اقتصادی متحمل ضرر خواهید شد.خرید انجیر در مشهد عمده

خرید انجیر در مشهد در گریدهای مختلف

درجه بندی انجیر یک باغ یا برند، بر اساس سایز آن صورت میگیرد که همین عامل باعث ایجاد تنوع در قیمت محصولات میگردد. انجیر مشهد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بسته به گرید آن دارای قیمت های مختلف میباشد.

لیست قیمت انجیر خشک

انجیر گرید AAA : انجیر های این دسته میتواند به دو صورت پرک و انتهای بسته عرضه شود. سایز دانه های آن بین 24 تا 28 میلیمتر در نظر گرفته میشود که رنگ اکثر دانه های آن سفید و یکدست بوده و تنها ممکن است 15 درصد از دانه های آن دارای رنگ تیره و متفاوت باشد.

انجیر گرید AA : خرید انجیر در مشهد با این گرید، در بین دانه های 20 تا 22 میلیمتر صورت میگیرد. یکدستی دانه ها از لحاظ رنگ، رعایت شده و ممکن است 25 درصد از هر بسته دارای رنگ متفاوت و تیره باشد. اگر بسته بندی حاوی انجیرهای پرک باشد، قیمت آن بالاتر از انجیرهای بسته تخمین زده شده و اگر بسته باشد، قیمت خرید پایین تر در نظر گرفته میشود.

انجیر گرید A : انجیرهای این دسته دارای سایز 18 تا 20 میلیمتر است که درصد انجیرهای تیره در آن به 45 درصد نیز میرسد. از لحاظ کیفی انجیرها بسیار تازه و سلامت و بدون آفت هستند و این نکته را باید در تمامی دسته ها مورد نظر قرار داد و به آن توجه نمود.

انجیر فله : این انجیرها بیشتر برای تولیدات شیرینی پزی و پخت مارمالاد و مسقطی خریداری میشود که خرید انجیر در مشهد با حجم انبوه به صورت فله از لحاظ قیمت بسیار ارزانتر از سایر گریدها برای خریدار تمام میشود.خرید انجیر در مشهده بصورت عمده