یکی از پر تنوع ترین محصولات غذایی که تازگی آن در سلامت و کیفیت محصول تاثیر به سزایی دارد، خشکبار و آجیل است. آجیل ها در کیفیت های مختلفی در بازار موجود است. یکی از اعضای این خانواده بزرگ، انجیر خشک است که هنگام خرید انجیر خشک عمده و یا در حجم کم باید به مسئله تازگی محصول توجه ویژه ای داشت. نشانه هایی برای شناخت خشکبار و انجیر خشک تازه از کهنه وجود دارد که به وسیله آنها میتوان سلامت محصول و عدم ضرر مالی را در معامله متضمن شد.

خرید انجیر خشک عمده در قیاس با خرید آن در حجم کم، از اهمیت بالاتری جهت بررسی و دقت در معامله برخوردار است. علت آن پرداخت پول بیشتر بابت محصول و در مقیاس وسیع تر، تحت الشعاع قرار دادن برند فروشگاه یا بازرگانی توزیع محصول در جامعه و پیش چشم مشتری میباشد. توصیه میشود هنگام خرید خشکبار به ویژگی های زیر دقت نمایید.خرید انجیر خشک عمده

ویژگی های انجیر خشک تازه

مزیت خرید انجیر خشک عمده نسبت به انجیرهای بسته بندی، امکان بررسی آن و نمونه گیری از آن برای بررسی کیفیت درونی آنهاست. مهم ترین گام در هنگام خرید عمده هر محصول، انتخاب تولید کننده معتبر و یا توزیع کننده های متعهد میباشد. به طور کلی:

1-  انجیر خشک باید دارای طعم تازه و رنگ یکدست باشد.

2-  بافت انجیر باید نرم بوده و در غیر اینصورت باید در قیمت آن این ویژگی مد نظر قرار گیرد.

3-  انجیر خشک جز آجیل های شیرین است که طعم شیرین آن از جمله مهمترین فاکتورهایی است که هنگام خرید انجیر خشک عمده و خرده باید مورد توجه قرار گیرد.

4-  انجیر خشک مستعد خراب شدن و ترش شدن است که طعم و بوی آن هنگام خرید باید مورد بررسی قرار گیرد.

5-  انجیر خشک نباید آفت زده باشد.

6-  کرم خوردگی انجیر خشک پذیرفته نیست.

7-  رنگ انجیر خشک بسته به نوع انجیر به صورت سفید، زرد، قهوه ای کمرنگ و قهوه ای پر رنگ است. هنگام خرید انجیر خشک عمده باید به رنگ محصول نیز توجه شود، زیرا عامل مهمی است که هنگام خرید به آن توجه شده و متضمن سود فروشنده و یا ضرر مالی او میباشد.

8-  از خرید انجیر خشک با رنگ مصنوعی و یا مواد افزودنی خودداری کنید.

9-  خرید انجیر خشک عمده به صورت پرک، بسته و یا در سایز های مختلف صورت میگیرد که هر سایز در قیمت محصول تاثیر زیادی دارد.خرید انجیر خشک عمده

خرید انجیر خشک با کیفیت و طعم عالی

در ایران نژادهای مختلف انجیر در شهرهای مختلف تولید میشود که هر کدام از طعم و رنگ و مزه ی ویژه ای برخوردار هستند. در صدر لیست انجیرهای خشک، انجیر استهبان قرار دارد. به دلیل بافت نرم، طعم عالی و شیرین این میوه در این منطقه، قیمت آن نسبت به سایر انجیر ها بالاتر تعیین شده و نسبت به سایر انجیرهای ایران، در میان خریداران داخلی و خارجی شناخته شده تر میباشد. جهت خرید انجیر خشک عمده از استهبان، میتوانید به راحتی و با اطمینان از بازرگانی های اینترنتی اقدام به خرید کرده و از بابت ضمانت کالا اطمینان خاطر داشته باشید.

به دلیل اینکه دو سوم افراد این منطقه به تولید انجیر خشک مشغول هستند، بازرگانی های متعددی کار توزیع انجیر خشک استهبان را به داخل کشور و خارج از آن بر عهده دارند و همین عامل باعث اعتبار بخشی به خرید و فروش اینترنتی انجیر خشک استهبان از اقصی نقاط کشور شده است. در نهایت لازم به ذکر است برای خرید و قیمت انجیر خشک عمده از هر کجای ایران باید به واسطه یا بازرگانی های معتبر وصل شد.خرید انجیر خشک عمده