خرید انجیر خشک در اردبیل در تمامی فصول سال امکان پذیر است اما برای خرید انجیر تازه از اردبیل باید در فصول خاصی از سال اقدام کنید. انجیر های شهر اردبیل به دلیل شیرینی و طعم خوشی که دارند در بازارهای پایتخت و سایر شهرستان های کشور یافت میشود اما میتوانید به صورت اینترنتی نیز اقدام به خرید این محصول از این شهر نمایید.

هم ایران کشوری است که دارای اقلیم های مختلف آب و هوایی است و هم انجیر نهالی است که دارای نژادهای مختلف و طعم های متنوع است.شاید انجیر خشک را تنها با نام استهبان بشناسید، اما لازم به ذکر است که در شهر اردبیل در منطقه گرمسیری آن به نام خورش رستم، باغداران بسیاری به پرورش انجیر مشغول هستند.خرید انجیر خشک در اردبیل

سفارش انجیر خشک از اردبیل

انجیری که در شهر اردبیل رشد میکند به یاقوت اردبیل مشهور است. بد نیست بدانید نام های نمهیل، انجیر جعفر آباد و انجیر چنارلق از برندهای معروف شهر اردبیل هستند که مردمان آن به تولید انجیر مشغولیت دارند. تمامی انجیرهای این منطقه به صورت تازه به مصرف نرسیده و مازاد آن به صورت خشک و مربا و کمپوت به بازار عرضه میشود.

خرید انجیر خشک در اردبیل به صورت مستقیم و غیر مستقیم امکان پذیر است. با ثبت سفارش اینترنتی از مراکز ارائه دهنده انواع انجیر خشک به صورت تخصصی در ایران، به صورت مجازی می توانید هر نوع انجیری که مد نظرتان هست را درب منزل تحویل بگیرید.خرذید انجیر خشک در اردبیل

ویژگی های انجیر اردبیل

همانطور که میدانید انجیر در رنگ های مختلف سبز، زرد و سیاه در بازار موجود است که از لحاظ طعم و اندازه با هم تفاوت هایی دارند. خرید انجیر خشک در اردبیل با رنگ سیاه صورت می پذیرید زیرا نژادی که در این منطقه رشد می کند، جزء انجیرهای سیاه قرار دارد. این انجیر پوستی تیره داشته و درون آن و دانه هایش به رنگ صورتی میباشد. انجیر اردبیل شیرینی زیادی دارد که جزء نقاط قوت میوه این شهر است.

انجیر تازه اردبیل را برای پخت مربا یا پخت دسر، مارمالاد و مسقطی میتوانید از این شهر سفارش دهید و انجیر خشک اردبیل را برای مصرف روزانه خود یا فروش عمده در فروشگاه های فیزیکی تحت برند خود از این خطه خریداری نمایید. خرید انجیر خشک در اردبیل در سایزهای مختلف صورت می پذیرد و به دلیل رنگ و شکل آن نسبت به انجیر استهبان که جزء انجیرهای صادراتی کشور است دارای قیمت پایین تری میباشد. اگر ظاهر انجیر و رنگ آن برایتان در اولویت قرار ندارد، میتوانید با قیمت مناسب از طعم و خواص بی نظیر این میوه بهشتی بهره برده و در کنار مواد مصرفی خود از فیبر و مواد مغذی و ویتامین های موجود در آن سود ببرید.خرید انجیر خشک در اردبیل2 برای خرید و قیمت انجیر خشک استهبان با مشاوران ما در واتساپ پیام ارسال کنید تا شما را راهنمایی کنند.