خرید انجیر به صورت عمده معمولا توسط توزیع کنندگان انجیر صورت میگیرد که البته بسیاری از مصرف کنندگان نیز برای مصرف سالانه خود میتوانند اقدام به خرید انجیر به صورت عمده نمایند.

انجیر از جمله محبوب ترین و پرخاصیت ترین خشکبار است که تحت برندهای مختلف در بازار خشکبار ایران، در حجم خرد و کلان به فروش میرسد. بهترین انجیر خشک موجود در بازار، انجیر استهبان است که در میان انواع انجیر دارای طعم و مزه ی بی نظیری است.

خرید انجیر در دسته بندی های مختلف صورت میگیرد که بسته به حجمی که از آن خریداری میشود قیمت آن متفاوت میشود. به دلیل تولید زیادی، که انجیر در کشور ایران دارد، هم تقاضا و هم عرضه کننده این محصول در کشور زیاد میباشد.

فروش انجیر به دو صورت حضوری و مجازی در ایران صورت می گیرد که با پیدا کردن سایت های معتبر ارائه دهنده انجیر، میتوان با حذف واسطه ها به بنکداران اصلی این محصول وصل شد، و اقدام به خرید انجیر به صورت عمده با بهترین قیمت نمود.خرید انجیر بصورت عمده

میزان صادرات انجیر نسبت به تولید آن در ایران

خرید انجیر به صورت عمده تنها به داخل ایران محدود نشده و توزیع کنندگان انجیر خشک در کشورهای خارجی نیز به دنبال محصولات ناب ایرانی هستند. ایران از جمله کشورهای چهار فصل است که سطح زیر کشت انجیر آن بسیار فراوان است.

علت این امر نژادهای مختلف و بیشمار درخت انجیر است که در خاک و اقلیم های مختلف به رشد میرسد. اما با توجه به اینکه ایران در صدر لیست تولیدکنندگان انجیر دنیا قرار دارد، در زمینه صادرات این محصول به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها، با مشکلاتی روبرو می باشد و رتبه صادرات ایران در زمینه میوه انجیر خشک در رده های پایین تر قرار دارد.

خرید انجیر به صورت عمده توسط کشورهای حوزه خلیج فارس، کشورهای آسیای شرقی مانند ویتنام و کشورهای اروپایی صورت میگیرد که علت این امر طعم ارگانیک و طبیعی این محصول است و رشد این میوه در ایران به قدری سازگار با محیط یا اقلیم است که سالانه به صورت ارگانیک بدون سموم شیمیایی در باغات ایران تولید میشود.خرید انجیر بصورت عمده در ایران

دسته بندی انجیر خشک

خرید انجیر به صورت عمده در گرید AAA : این دسته شامل میوه های با سایز بزرگ است که از لحاظ کیفیت دارای طعمی شیرین و رنگی دلپذیر میباشد.

به صورت های پرک، خندان و بسته به فروش میرسد که هر کدام از آنها نیز دارای قیمت های متنوع میباشند. خرید انجیر به صورت عمده در گرید AA : این انجیر شامل میوه هایی با سایز 22 تا 24 میلی متر است که از لحاظ کیفیت با گرید AAA تفاوتی نداشته و فقط ممکن است در بسته بندی آن، انجیر با رنگ های تیره تر نیز دیده شود.

خرید انجیر به صورت عمده در گرید A : این انجیر در سایز ریزتر به فروش میرسد که از لحاظ رنگ ممکن است یکدستی گریدهای بالا را نداشته و نزدیک 45 درصد از آن در رنگ تیره در نظر گرفته شود.خرید انجیر عمده ارسال رایگان

خرید عمده از سایت انجیر تک جوانمرد

برای استعلام  قیمت عمده انجیر استهبان و خرید بصورت مستقیم از باغدار در گرید های مختلف با ما در ارتباط باشید09120054627