یکی از این استانها، خراسان است که دارای بازار فروش انجیر در مشهد میباشد. در این بازار، انواع انجیر کشت شده در این منطقه پهناور و سایر انجیرهای تولیدی در ایران، به فروش میرسد.

از جمله استانهای تولید کننده ی انجیر در ایران میتوان به موارد زیر اشاره کرد: استان مرکزی، هرمزگان، لرستان، مشهد ، ایلام و کرمانشاه ، مازندران و گیلان از دیگر مناطق کشت نهال انجیر هستند.

در میان تولید کنندگان انجیر در ایران، رتبه ی اول به استان فارس در شهرستان استهبان میرسد. از آنجایی که اکثر نقاط ایران از لحاظ شرایط اقلیمی و آب و هوایی قابلیت و توانایی رشد درخت انجیر را دارد، در اکثر استانهای ایران نهال انجیر کشت شده و به برداشت میرسد.بازار-فروش-انجیر-در-مشهد

خرید اینترنتی انجیر از بازار فروش انجیر در مشهد

انجیر تنها به صورت خشک مصرف نمیشود، انجیر تازه نیز برای مصرف در فصل تابستان در بازارهای کشور به فروش میرسد که افراد در اقصی نقاط کشور میتوانند آنرا از باغداران به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

در بازار خرید انجیر میتوان تمامی نژادهای انجیر از سایر استانها را نیز یافت. بهترین انجیر خشک بازار را میتوان انجیر استهبان تولیدی استان فارس دانست.

شاید در بازارهای حضوری استانها نتوانید، انجیر تازه و خشک سایر استانها را به صورت عمده بیابید، اما از طریق فروش اینترنتی میتوانید بدون واسطه، با تولید و توزیع کنندگان انجیر خشک ارتباط یابید و انجیر تازه و خشک خود را در حجم های مختلف در محل مورد نظر خود دریافت کنید.بازار فروش انجیر در مشهد

محصولات برتر بازار فروش انجیر در مشهد و سایر شهرستانها

در میان انجیرهایی که در استانهای مختلف کشور ایران تولید میشود، برخی از نهال ها و نژادها، جز با کیفیت ترین میوه ها قرار میگیرند که از جمله این محصولات میتوان به موارد زیر اشاره کرد: انجیر سه فصل زرد، انجیر منطقه استهبانات استان فارس، انجیر سیاه بی دانه، انجیر زرد بی دانه و انجیر گلابی شکل از جمله این درختها هستند.

  • انجیر سه فصل جز اقتصادی ترین انجیر در میان باغداران است که تا فصل زمستان بار میدهد و کشاورزان از آن به دلیل مقاومتش در برابر سرما به عنوان بهترین درخت انجیر یاد میکنند.در بازار فروش انجیر در مشهد و سایر شهرها این نژاد را میتوانید با رنگ پوسته ی آن که سبز رنگ است بشناسید. رنگ درون آن قرمز است که گوشتی بوده و طعم دلپذیری دارد.
  •  انجیر استهبان، در میان افراد رایج تر و محبوب تر است که دارای پوسته ای زرد رنگ، طعمی شیرین، دانه هایی ریز و سایزی بزرگ میباشد. بهترین انجیر خشک از این درخت به دست می آید و در بازار فروش انجیر این انجیر جز گران ترین و با کیفیت ترین انجیر ها خواهد بود.
  •  انجیر سیاه نیز جز انجیرهای محبوب و شیرین و گوشتی شناخته میشود. بیشتر در مناطق گرم رشد می یابد که سازگاری کمتری با مناطق سردسیر دارد. اگر این نوع از انجیر را به صورت خشک یا تازه نیاز دارید میتوانید از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر در حجم مورد نظرتان خریداری نمایید.
  •  یکی از رایج ترین نژادهای انجیر در هر کجا میتوان به انجیر زرد اشاره کرد که در سراسر کشور بیشترین حجم کاشت و درخواست را دارد. مانند انجیر استهبان جز انجیرهای صادراتی کشور است که از سراسر دنیا متقاضی دارد.
  • اما انجیر گلابی نیاز به آبیاری کمی دارد و جز انجیر های بزرگ و خوش طعم است. این انجیر کمتر در میان انجیرهای خشک قرار می گیرد، زیرا سایز بزرگی دارد و بیشتر تازه ی آن در بازار فروش انجیر در مشهد و سایر شهرستانها به فروش میرسد.بازار فروش انجیر در مشهد

مشاوره رایگان و خرید انجیر خشک استهبان 

برای خرید و قیمت انجیر خشک تازه و خرید مستقیم از باغدار کافیست با مشاوران ما در واتساپ در ارتباط باشید.